پیش بینی تولید ۷۰ هزار تن محصول در سال جاری/”کنترل ریسک” اولویت قطعی گلتاش است

به گزارش بیدنا مهرداد فیض پور مدیر عامل شرکت گلتاش با اشاره به رویکردهای شرکت در سال جاری گفت: همانطور که در پیش بینی بودجه ۱۴۰۲ مشهود است، مهم ترین رویکرد گلتاش در سال جاری عبارت از “تلاش برای بازپس گیری سهم بازار محصولات” خواهد بود.

وی افزود: دشواری های پدید آمده طی ۲ سال گذشته باعث کوچک شدن سهم بازار سنتی محصولات شده که جبران آن، اولویت مسلم برنامه های گلتاش را تشکیل می دهد.

فیض پور افزایش تولید را از اصلی ترین برنامه های شرکت گلتاش برشمرد و گفت: تولید و فروش حدود ۶۰ هزار تن محصولات بهداشت فردی، و همچنین تولید حدود ۶۵۰۰ تن محصولات صنعتی و ۳۵۰۰ تن ادوات بسته بندی جمعا ۷۰ هزار تن تولید برای سال جاری پیش بینی شده است.

مشکل عمده ای برای دستیابی به اهداف تولیدی وجود ندارد

مدیرعامل گلتاش دستیابی به اهداف تولید امسال را امکانپذیر دانست و گفت: در صورت تامین مالی مورد نیاز برای خرید مواد اولیه، ملزومات مصرفی و قطعات ماشین آلات، مشکل عمده ای برای دستیابی به اهداف تولیدی وجود ندارد.

وی افزود: با همکاری و مساعی حداکثری شرکت به پخش و توزیع بهنگام در بازار و نهایتا بازپرداخت منطقی وجوه حاصل از فروش برای دستیابی به اهداف تولیدی اهمیتی ویژه دارد.

دریافت پروانه برخی محصولات جدید پیگیری می شود

وی در مورد برنامه های در دست اقدام شرکت، در بخش های تحقیق و توسعه گفت: تا انتهای سال مالی جاری فرمولاسیون و دریافت پروانه برخی محصولات جدید (هم در زمینه بهداشت فردی و هم سایر شوینده ها از قبیل انواع اسپری شوینده و لکه بر، انواع مایع پاک کننده مورد مصرف صنایع بهداشتی، بیمارستانی، راهسازی و حمل و نقل، مکان های عمومی و …)، و در بخش پروژه های سرمایه ای شامل تکمیل تدریجی زنجیره تولید ادوات بسته بندی (از قبیل خمیر دندان و درب بطری و پِت و …)، و در بخش های تولید شامل نوسازی و بهسازی برخی مخازن و تجهیزات و تکمیل تدریجی سایت گل بو با جدیت دردست است.

قیمت گذاری دستوری عمده ترین چالش

فیض پور در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه بهره وری نیز گفت: تلاش برای افزایش بهره وری شرکت در بخش فروش، بازاریابی و بازارگشایی محصولات صادراتی  بصورت مستمر در جریان است.

مدیرعامل گلتاش با بیان اینکه “کنترل ریسک”، اولویت قطعی  تمام رویکردها و اقدامات آتی شرکت است تصریح کرد: “قیمت گذاری دستوری” همچنان عمده ترین چالش برای این کسب و کار بشمار می رود وکشش بازار برای افزایش بهای محصولات نیز به نقاط بحرانی نزدیک شده، بنابراین با اتخاذ بهترین و به روزترین روش ها چالش های پیش رو مدیریت می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا