حضور اثربخش ساینا درنمایشگاه ایران اکسپو

  شركت صنايع بهداشتي ساينا در نمایشگاه ایران‌اکسپو ۲۰۲۴ كه با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور برگزار شد؛ حضور همه جانبه داشت.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت ساینا ؛ نمایشگاه ایران‌اکسپو ۲۰۲۴  با هدف معرفی توانمندی‌های صادرات و با تمرکز بر ۶ گروه کالایی، از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه و با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه و ستاد برگزاری اکسپو برگزار شد؛ شرکت صنایع بهداشتی ساینا نیز با حضور پرثمر در این نمایشگاه در کنار سایر شرکت های تحت پوشش هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، از همه فرصت های صادراتی و بازرگانی این نمایشگاه بهره برد.

وکیلی مدیر صادرات شرکت ساینا در مورد حضور این شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو گفت: حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو قابل توجه بود و تیم صادراتی ساینا موفق شد ضمن برگزاری چندین نشست با بازرگانان کشورهای روسیه، عمان، عراق، قرقیزستان، تاجیکستان، ازبکستان، سوریه و افغانستان و با تکیه بر مزیت های رقابتی محصولات خود موفق به جلب نظر بازرگانان این کشورها شد.

گفتنی است باتوجه به شهرت محصولات شرکت ساینا در آسیای میانه و حوزه قفقاز و تمایل زیاد  تجار و بازرگانان به توسعه حداکثری بازار تولیدات ساینا در این مناطق ، استفاده از برندهای جدید  با هدف پاسخگویی به نیاز این مشتریان و توسعه بازار صادرات ، در دستور کار شرکت ساینا قرار گرفت.

نمایشگاه ایران اکسپو از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید و حضور همزمان  چهار شرکت زیر مجموعه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر از قبیل پاکسان، ساینا، گلتاش و مروارید هامون در راستای استفاده حداکثری از پتانسیل‌های شرکت های هم گروه ، توجه بازدید کنندگان و سرمایه گذاران را به‌خودجلب نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا