برنامه ها و اهداف شرکت گلتاش در سال ١۴٠٣

مدیرعامل شرکت گلتاش با تشریح برنامه ها و اهداف این شرکت در سال 1403 گفت: افزایش سرمایه ١٣١ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در سال 1403 انجام خواهد شد.

 مهرداد فیض پور مدیر عامل شرکت گلتاش در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، مهمترین برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد وگفت: با توجه به رویکرد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر مبنی بر دستیابی به تولید، فروش و سود حداکثری، شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳ تولید و فروش ۶٠ هزار تن محصول نهایی را در دستور کار قرار داده است که پیش بینی می شود سود خالص ٢٣٠ میلیارد تومانی را کسب کند.

وی توسعه صادرات را از برنامه های دیگر این شرکت در سال پیش رو ارزیابی کرد و گفت: افزایش صادرات باتناژ ۶۵٠٠ تن محصول نهایی جز اهداف صادراتی شرکت گلتاش خواهد بود.

فیض پور با بیان اینکه کاهش قیمت تمام شده، افزایش سود آوری و افزایش کیفیت از برنامه های شرکت است ادامه داد: سرمایه گذاری در پروژه های سرمایه ای بالغ بر ١٠٠ میلیارد تومان شامل بهسازی سالن‌ها و ساختمان اداری و تولیدی، نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان و اطفای حریق، تکمیل سایت گلبو، خرید دستگاه تیوپ خمیردندان، خرید دستگاه بادکن بطری و گالن‌های ١٠ و ٢٠ لیتری، خرید دستگاه‌های تزریق، خرید دستگاه یو آی دی لیبل زن شامپو شبنم و خرید دستگاه ساشه برای محصولات هتلی و کرم از مهمترین اقدامات برای دستیابی به تولید و فروش حداکثری خواهد بود.

وی در مورد  ری‌برندینگ برخی از محصولات نیز گفت: بسته بندی خمیردندان ها و شامپوهای سیو تغییر و طراحی آن متناسب با بازار روز خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا