توزیع یک هزار بسته معیشتی میان نیازمندان آبادان

به گزارش بیدنا به نقل از شبستان، «حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور» عصر امروز (سه‌شنبه ۷ مرداد) در حاشیه رزمایش نهضت تعاون و احسان که با حضور فرماندار ویژه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان و معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام باقر (ع) اظهار کرد: از نیمه شعبان سال جاری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموnند رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه به نیازمندان آغاز شود همه دستگاه‌ها، نهادها، ادارات و ارگان‌های مختلف این شهرستان جزء پیش‌قراولان بودند.

امام جمعه آبادان افزود: نهاد امامت جمعه آبادان با همکاری همه خیرین و ادارات، حسینیه‌ها و عشایر عزیزمان، نهادهای مختلف، سپاه و بسیج مراحل مختلفی را در راستای رزمایش مواسات را پیگیری و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و به گروه‌های هدف رسانده است.

وی اضافه کرد: در ستاد کرونا شهرستان آبادان طرحی مبنی بر کمک به افراد مبتلا به بیماری کرونا که در قرنطینه خانگی به سر می‌برند تصویب شد تا به‌دلیل مشکلات معیشتی وارد بازار نشوند؛ تصمیم گرفته شده تا رزمایش مواسات را مدیریت کنیم و کمک‌های مومنانه را به دست افراد آسیب‌دیده ناشی از کرونا برسانیم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: رهبر انقلاب فرمودند که باید این نهضت تعاون و احسان ادامه‌دار باشد و خدا را بسیار سپاسگذاریم که آبادان جزء اولین شهرهایی است که به این فرمان لبیک گفت؛ ایشان در بخشی از سخنان‌شان فرمودند در این رزمایش به افرادی که طی این مدت از طریق شیوع این بیماری آسیب دیدند و از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند نشدند مورد توجه قرار گیرند که ما نیز آنها را به گروه هدف خود اضافه کردیم.

وی با بیان اینکه این رزمایش به مناسبت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه کشور امروز برگزار شد ابراز کرد: نهادهای مختلفی در این امر خدا پسندانه شرکت کردند؛ حدود ۲۰ تن برنج از سوی سازمان منطقه آزاد اروند طی دو مرحله برای کمک به نیازمندان اهدا شده است.

امام جمعه آبادان از برگزاری مرحله بعدی این رزمایش در روز عید غدیر خبر داد و بیان کرد: علاوه بر سازمان منطقه آزاد اروند؛ شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز با مساعدت مهندس مجید محسنی مجد مدیرعامل این شرکت در این رزمایش کمک‌هایی را به نیازمندان اهدا کردند.

وی از توزیع یک هزار بسته معیشتی در این مرحله از رزمایش نهضت تعاون و احسان در آبادان خبر داد و عنوان کرد: امروز این تعداد بسته‌های معیشتی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف شهرستان در میان نیازمندان که بیشتر آنها همان گروه هدف افراد مبتلا به کرونا هستند، توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور یاد آور شد: فردا نیز با همکاری، همراهی، مساعدت و کمک بنیاد برکت حدود ۹ تن گوشت مرغ را در میان یک هزار و ۵۰۰ نیازمندان طی رزمایشی توزیع می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا