مدیرعامل شرکت بهپاک طی پیامی هفته بسیج را گرامی داشت

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی بهپاک، در متن این پیام می خوانیم: شهید آوینی چه زیبا گفت: اگر به چشم راز بنگری، اینجا که قدمگاه مجاهدان راه خداست، بوسه گاه فرشتگانی است که شگفت زده از عظمتی که در باطن این انسان خاکی یافته اند، صلای«لا علم لنا الاما علمتنا» سر داده اند و خدای را بر خلقت حکیمانه اش تقدیس می کنند. این خاک که ما اینچنین غفلت زده بر آن پا می گذاریم، مهر نماز کروبیان است و این جوانان مجاهدانی هستند که در مدح مصافشان سوره ی « والعادیات» نازل می گردد.

مبادا روزمرگی و مکر شب و روز ما را بفریبد و از این معنا غافل شویم. تاریخ جهان هزارها سال در انتظار ظهور این جوانان بوده است تا بیایند و امانت ازلی انسان را ادا کنند و آرمان های هزاران ساله ی انبیا و زمین همان گونه سخن خواهند گفت که ما از بدو می گوییم.

خداوند را شاکرم ، در این برهه از زمان در مدرسه عشقی پا نهاده ام که الگوی زندگی و تلاش در صحنه کار و تولید،  شهدا، بسیجیان و ایثارگران عزیز هستند و رسیدن به آرمان های آنان و  دغدغه های رهبری فقید انقلاب برایم اولویت زندگی و کمال است .

امید است که از میدان مجاهدت در صحنه تولید و اقتصاد سربلند بیرون آییم. هفته یادآوری مقام انسان های وارسته از تعلقات دنیوی و دلبستگان حضرت حق، هفته بسیج گرامی باد.

بسیج  شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و در فرد فرد مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید واکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده و جهان شمول تبدیل گشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا