تکریم و معارفه مدیر عامل زرین ذرت شاهرود

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه‌ صنایع بهشهر، پس از استعفای محمد بهرامی از هدایت شرکت زرین ذرت شاهرود صادق جایروندی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع غذایی به پخش به عنوان مدیر عامل زرین ذرت شاهرود معرفی شد.

در این مراسم که به ریاست علی ملکی عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت های گروه بهشهر و با حضور برخی از مدیران وبشهر و هیئت مدیره زرین ذرت برگزار شد  حجت اله صحرادی از هیئت مدیره شرکت زرین ذرت خارج و به سمت قائم مقام این شرکت منصوب شد.

علی ملکی معاون امور شرکت ها، با تشریح تغییرات صورت گرفته در زرین ذرت شاهرود، جدایی از بهرامی را به عنوان یک مدیر متخصص، متعهد و لایق سخت و علی رغم میل باطنی عنوان نمود و گفت: آقای بهرامی از مدیران کاردان و سلامت گروه توسعه‌ صنایع بهشهر بودند که منشأ خیر و برکت و تصمیمات به موقع و حیاتی در شرکت های تحت مدیریتشان شدند؛ و با وجود تاکید و درخواست ما مبنی بر ادامه همکاری با ایشان با توجه به حضور در مجموعه ای دیگر امکان ادامه همکاری با آقای بهرامی میسر نبود.

ملکی در ادامه با ذکر سوابق اجرائی آقای جایروندی در شرکت توسعه صنایع غذایی به پخش گفت: آقای جایروندی از مدیران جوان پر انرژی و پرتلاش هستند و انشاالله در زرین ذرت هم با انرژی بیشتر و با کمک و همکاری هیئت مدیره و خصوصا آقای صحرادی که از بنیانگذاران و متخصصان زرین ذرت  هستند عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا