خط تولید زرین ذرت کلاسی برای دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه شاهرود

به گزارش بیدنا، با درخواست ریاست دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  و موافقت مدیر عامل شرکت زرین ذرت عده ای از دانشجویان این دانشکده از کارخانه زرین ذرت شاهرود بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با پروسه تولید واحدهای مختلف کارخانه و همچنین بررسی میدانی نکات ایمنی و بهداشتی محیط کار آشنا شدند.

محمد مهدی اختری مدیر تولید کارخانه ضمن ارائه توضیحاتی در زمینه چگونگی تولید فرآورده های مختلف تصریح کرد: ما این افتخار را داریم که اعلام کنیم در حال حاضر یکی از تولید کنندگان برتر نشاسته و گلوکز در خاور میانه هستیم  و مرغوبیت و کیفیت محصولات ما به گواهی سازمانهای ذیربط و مشتریان خود دلیلی بر این این موضوع است.

سیده محترم رباطی مسئول بهداشت کارخانه نیز با تشریح مباحث ایمنی و بهداشت محیط آخرین اقدامات بهداشتی در جهت مقابله و پیشگیری از کرونا در پروسه تولید را تشریح و بیان کرد.

همچنین در این بازدید دکتر صادقیان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و استاد بهداشت حرفه ای دانشکده بهداشت ضمن تایید بکارگیری آخرین استانداردهای بهداشت محیط  و همچنین مفید و مثبت خواندن این بازدید از مسئولین و دست اندارکاران شرکت زین ذرت شاهرود تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا