روابط عمومی ها از اهمیت اطلاع رسانی، شفاف سازی و سرعت در پاسخگویی غافل نباشند

به گزارش بیدنا، شجاعی تهیه و انتشار اخبار با ارزش، استاندارد و مخاطب پسند را از ابزارهای بسیار مهم روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: لازم است روابط عمومی ها علاوه بر خلق و تولید اخبار متنوع، سیاست خبررسانی مشخصی را برای سازمان خود در نظر بگیرند و در این زمینه مدیران سازمان را نیز توجیه و اقناع کنند.
وی در ادامه گفت: با توجه به این که اکثر شرکت های زیر مجموعه گروه بهشهر در بازار سرمایه حضور دارند، روابط عمومی ها نباید از نقش و اهمیت اطلاع رسانی، شفاف سازی ، پاسخگویی و واکنش سریع نسبت به اخبار مندرج دررسانه ها غافل شوند.
این مشاور رسانه ای ضمن تاکید بر اهمیت فاصله گرفتن از شیوه های سنتی تبلیغات ، اظهار داشت: چه بهتر که از فرصت تبلبیغات حداکثر استفاذه را برده و با انتشار گزارش عملکرد سازمان به شیوه های مخاظب پسند، از حافظه تاریخی و ماندگاری نشریات هم بهره مند شویم.
وی تصریح کرد : یک روابط عمومی حرفه ای همواره سعی می کند فهرستی از رسانه های پرمخاطب و تاثیر گذار را در آرشیو خود داشته باشد و ضمن تولید محتوای خوب و ارایه اخبار مناسب ، با این رسانه ها تعامل مثبتی برقرار نماید.
وی در پایان بر تاثیر گذاری انتشار اخبار مبتنی بر موضوع مسئولیت اجتماعی بر برندینگ سازمان ها تاکید کرد و گفت: از آن جا که رسانه ها نسبت به انتشار این اخبار تمایل دارند، سازمان ها می توانند نهایت بهره را از ظرفیت موجود ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا