انرژی اطلاعات به سودآوری ، مشارکت و نوآوری در سازمان ها تبدیل می شود

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر، نصیری قیدار ضمن تاکید بر این که اطلاعات دارای انرژی هستند و هرگز از بین نمی روند اظهار داشت : انرژی اطلاعات دارای ارزش ، اعتبار و بار مثبت است و نه تنها از بین نمی رود بلکه به مرور به هیجان و احساس، رفتار و نهایتا به سرمایه گذاری و سودآوری ، مشارکت و نوآوری در محصول و خدمات هر سازمان منجر می شود.

وی افزود: وظیفه روابط عمومی ها این است که روند تبدیل هیجانات و رفتارها را به مشارکت و همکاری در سازمان خود رصد کنند و تاثیر آن را در بهبود عملکرد آن بسنجند.

نصیری قیدار با بیان اینکه کلیه فعالیت های ما در روابط عمومی باید منجر به توسعه هویت سازمان و برند ما بشود گفت: همان گونه که دنیای امروز دنیای تغییرات است، باورهای انسان نیز پویا هستند و یک روابط عمومی فعال باید بتواند باورها و ذهنیت مخاطبان را نسبت به برند و سازمان خود، آن گونه که می خواهد تغییر دهد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: در رویکرد اغنایی ما به عنوان سازمان، خود را توانمندتر و قوی تر از مخاطب دانسته و مخاطبان را به نسبت به پیروی از خود اغنا می کنیم. اما در مقابل آن رویکرد مشارکتی نیز وجو دارد که میان هر دو طرف مشارکت و تعامل برقرار است.

وی در بحث ارزیابی استراتژیک، با قائل شدن تفاوت میان گزارش کار و گزارش عملکرد در روابط عمومی ها گفت: یک مدیر روابط عمومی منطقی و آگاه باید بتواند گزارش صحیحی از روند فعالیت های خود که منجر به سیر صعودی برند در بازار رقابتی شده است را به مدیران ارشد، ارایه دهد.

نصیری قیدار یادآور شد: بخش عمده ای از مشکل امروز سازمان ها به عدم شفافیت و تولید اطلاعات نادرست باز می گردد و لازم است سازمان ها ضمن داشتن دیوارهای شیشه ای و شفافیت تمام، پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و مخاطبان خود باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا