همراهی بانک ملی استان البرز با پویش آجر به آجر

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی ائاره کل نوسازی مدارس البرز ، در راستای پویش ملی آجر به آجر و توسعه همکاری سیستم بانکی کشوردر حوزه توسعه فضاهای آموزشی استان مدیرکل نوسازی ومدارس استان با مدیریت امور شعب بانک ملی استان البرز  دیدار و گفتگو نمود.

محمد دلاوریان در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور سیستم بانکی کشور در پویش ملی آجر به آجر توجه واهتمام به زیر ساخت های آموزشی را بسیار مهم دانست .

وی با تبیین طرح ملی آجر به آجر و اشاره به حرکت عظیم سهم هر نفر یک آجر برای آبادانی مدارس استان از حسن نظر ونگاه فرهنگی  مدیریت اداره امور شعب بانک ملی استان و همکاران خدوم ایشان که جزء اولین نفرات شرکت کننده پویش ملی آجر به آجر در استان بوده اند تقدیر و تشکر کردند .

 مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن اشاره به وضعیت فضا های آموزشی استان اظهار کرد: امید واریم بانک ملی به عنوان اولین و قدیمی ترین بانک کشور که حامی دانش آموزان نیز بوده است همچون سال های گذشته با مشارکت در ساخت، توسعه و یا تجهیز مدارس استان اثر دیگر به آثار ماندگار خویش در حوزه مدرسه سازی در استان البرز بیفزاید .

 در ادامه، احمد ملکی راد مدیریت امور شعب بانک ملی استان البرزبا اشاره به  رسالت اجتماعی و خطیر بانک ملی تاکید کرد : بانک ملی همواره آمادگی

مشارکت خیری و تفاهم همکاری در احداث فضا های آموزشی در استان را دارد ، گفتنی است در این دیدار در خصوص نحوه مشارکت بانک ملی ، همکاری دو جانبه در استان البرز بحث وتبادل نظر شد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا