روابط عمومی ها باید با پرهیز از روزمرگی، روایتگر سازمان خود باشند
به گزارش بیدنا، میرمحمدی ضمن تقدیر از واحد ارتباطات و اطلاع رسانی گروه توسعه صنایع بهشهر در برگزاری این سلسله نشست ها گفت: مدیر روابط عمومی باید آنقدر به عمق مسائل نفوذ داشته باشد که مثال معروف «اقیانوس به عمق یک وجب» درباره او مصداق پیدا کند .
وی افزود: مدیران باید به عمق سازمان نفوذ کرده و به صورت پیش فرض استراتژی و برنامه های سازمان را طراحی نموده و نگاه جامع و استراتژیک خود را در رشد آن به کار ببرند.
مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی در ادامه بیان کرد : مساله دیگری که بر مدیران روابط عمومی تاثیر منفی می گذارد، روزمرگی است . مدیران به جای آن که خود را درگیر گذشته و مناسبت های تقویمی کنند باید دغدغه هدایت افکار عمومی را داشته و روایتگر سازمان خود باشند.
میرمحمدی بحث خود را با تاکید بر اهمیت پرداختن به مستند سازی از دستاوردهای سازمان و صداقت و شفاف سازی در ارایه اطلاعات به پایان رساند و گفت: روابط عمومی ها باید توانایی مدیریت بحران هایی نظیر کرونا را داشته باشند و با استفاده از ابزارهای لازم به مدیریت ارشد سازمان جهت عبور از این بحران ها کمک کند.