مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر “وصنا” برگزار شد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی «وصنا»، مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران (سهامی عام) با حضور۷۹/۱۹ درصد سهامداران صبح روز سه شنبه ۱۴ تیرماه در سالن همایشهای IGI با دستورجلسه استماع گزارش هیأت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ و … تشکیل شد.

در این جلسه صورت وضعیت پرونده های حقوقی و کیفری مرتبط شرکت در دوران مدیریتی گذشته و گزارش حسابرسی ویژه به استماع صاحبان سهام رسید.

در این مراسم پس از ارائه گزارش سرپرست شرکت به مجمع، با اشاره به اینکه به منظور احقاق حقوق صاحبین سهام تمامی اقدامات لازم صورت پذیرفته و در جهت وصول مطالبات گام برمیداریم بیان شد که یک فقره ملک به نفع شرکت از گروه سیف خودرو دریافت شده است و انشاء الله تا حدود دو ماه آینده ملک موصوف تعیین تکلیف و نقدینگی حاصل از فروش آن به شریان های اقتصادی شرکت تزریق خواهد شد. میرعباسی در خصوص امکان واگذاری بلوک سهام بانک اقتصاد نوین اعلام نمود که شرط واگذاری این بلوک ارزشمند، تجمیع آن با بلوک این سهام در گروه توسعه صنایع بهشهر است، تا از این طریق حداکثر منافع برای سهامدارن ایجاد گردد.

براساس صورت های مالی حسابرسی شده “وصنا” در سال مال منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰جمع درآمدهای عملیاتی شرکت بالغ بر ۵۲۸۹ میلیارد ریال است که منجر به شناسایی سود خالص معادل ۵۰۰۶ میلیارد ریال (۱۰۱۲ ریال به ازای هر سهم) گردیده است. همچنین سود انباشته شرکت ۵۰۳۰ میلیارد ریال می باشد که در نهایت مجمع پس از تصویب صورت های مالی با پرداخت سود نقدی معادل ۱۳۵۰ریال (۲۷۰ ریال به ازای هر سهم) موافقت نمود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا