اولویت توسعه صنایع بهشهر تولید دانش‌بنیان با هدف حمایت از سبد خانوار است

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر، محمدرضا فلاح سرپرست هلدینگ توسعه صنایع بهشهر، با بیان این مطلب و با اشاره به ضرورت تحقق برنامه مهم سال«تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی» در مدت باقی‌مانده از سال ۱۴۰۱ گفت: برای مقابله با تحریم واردات و کالاهایی که مورد نیاز شرکت‌ها و سایر بخش‌های اقتصادی کشور است، برنامه داریم تا از طریق سرمایه‌گذاری جدی در حوزه دانش بنیان، اقدامات پیشگیرانه‌ای با هدف تولید بیشتر به نحو شایسته انجام دهیم.

فلاح با بیان اینکه بخشی از فعالیت این هلدینگ مربوط به تأمین کالای اساسی شهروندان است، ادامه داد: به همین منظور در نخستین اقدام با راه‌اندازی نشست‌های راهبری تولید، برنامه‌ریزی برای تولید بهینه را آغاز کردیم تا با پیش‌بینی دقیق بازار در آینده، برنامه درستی از تأمین مواد اولیه و تولید محصول داشته باشیم.

سرپرست هلدینگ توسعه صنایع بهشهر افزود: حرکت به سمت ترکیب بهینه تولید و سوددهی باید اولویت همه شرکت‌ها باشد. در واقع برای حمایت از سبد خانوار باید به سمت افزایش تولید محصولات با قیمت متعادل حرکت کنیم.

وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ این شرکت با مصرف‌کنندگان، آن را دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای دانست و اظهار داشت: تحقق امر مهم حمایت از خانوار، کاهش بهای تمام‌شده را ضروری می‌سازد که با چالاکی در تأمین مواد اولیه و هزینه‌های تولید و هزینه‌های سربار، از طریق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده دست یافتنی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا