نخستین نمایشگاه مجازی دستاوردهای مقابله با کرونا گشایش یافت

به گزارش بیدنا، در این نمایشگاه مجازی که روز سه شنبه گشایش یافت، دستاوردها و توانمندی های ۴۰ شرکت دانش بنیان در حوزه مقابله با کرونا از قبیل اﺑزار و ﺗﺟﮭﯾزات ﺟراﺣﯽ، آﻧﺗﯽ ﺑﯾوﺗﯾﮏ ھﺎ، ﻣﺳﮑن ھﺎ، وﯾﺗﺎﻣﯾن، داروھﺎی ﺿد آﻟرژی، پیشرفت ها در حوزه درمان بیماری کرونا، ﺗﺟﮭﯾزات ﺑﯾﻣﺎرﺳﺗﺎﻧﯽ، داروهای بیمارستانی، کمک های اولیه و اورژانس، اتاق عمل، تکنولوژی پزشکی، ارتوپدیک و توانمندسازی ارایه شده است.

همچنین تجهیزات کلینیکی، محصولات دارویی، تکنولوژی آزمایشگاهی، پزشکی، مواد شیمیائی، پاک کننده و ضدعفونی کننده تجهیزات شستشوی و محصولات مرتبط، مواد شوینده و تمیز کننده خانگی و صنعتی نیز در دو غرفه برپا شده، در معرض دید بازدید کنندگان مجازی قرار داده شده است.

در این نمایشگاه ۱۰ روزه، نرم افزار, اپلیکیشن و اتوماسیون در حوزه ﻣﺟﻼت ﺗﺣﻘﯾﻘﺎﺗﯽ در زﻣﯾﻧه ﭘزﺷﮑﯽ و دارویی توسط شرکت های دانش بنیان ارایه شده است.

تجهیزات کنترل آفات و محصولات مرتبط لباس کار و لباس های محافظ، دستگاه های خشک کن سرویس های بهداشتی، پلاستیک زباله و دستمال های کاغذی، نظافتی و تصفیه کننده آب و هو، انواع ماسک، تجهیزات و ابزارآلات برای تمیز کردن، مراقبت و ایمنی از دیگر محصولاتی است که در نمایشگاه دستاوردهای کرونا ارایه شده است.

این نمایشگاه مجازی که به صورت سه زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) طراحی شده است، این امکان را فراهم می کند که در شرایط همه گیری ویروس کرونا، نهادها و سازمان های خارجی و بین المللی نیز با دستاوردهای شرکت های دانش بنیان ایران آشنا شوند و نیازهای خود را در این حوزه با تکیه بر این توانمندی ها تأمین کنند.

بازدیدکنندگان می توانند با ورود به فضای نمایشگاه از محتوای دیجیتال هر غرفه شامل پوستر، عکس، بروشور و تیزر تبلیغاتی بازدید کنند و با محصولات و خدمات شرکت ها آشنا شوند. همچنین امکان برقراری ارتباط و برگزاری جلسه B۲B آنلاین  با مدیران شرکت های حاضر در نمایشگاه نیز وجود دارد.

این نمایشگاه از امروز ۲۹ مهر ماه تا ۸ آبان ماه سال جاری برپا است. بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند به صورت آنلاین با ورود به آدرس اینترنتی https://inifex.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا