بازدید دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور از شرکت یاران توسعه بهشهر

به گزارش بیدنا، سید مجید حلاج زاده در بازدید از شرکت‌ یاران توسعه بهشهر و خطوط چاپ و بسته بندی که با حضور صابر قهرمانی مدیرعامل شرکت یاران توسعه بهشهر و جمعی از مدیران ارشد و معاونان این شرکت برگزار شد، ضمن بازدید از مراحل آماده‌سازی و چاپ جعبه مقوای در شرکت یاران توسعه، در جریان دستاوردها و نوآوری‌های این شرکت در زمینه چاپ و بسته بندی جعبه های دارویی و شوینده و تولید جعبه بهداشتی بدون دخالت دست قرار گرفت.

دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور در بازدید از یاران توسعه بهشهر گفت: ظرفیت‌هایی که در یاران توسعه بهشهر وجود دارد بسیار کاربردی و درخور توجه است.

حلاج زاده ادامه داد: با توجه به مسیر جهش تولید که در سال جاری توسط مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال انتخاب شده است، افزایش تولید و گسترش سبد محصولات در صنعت چاپ کشور از اهمیت بالایی برخودار است که این مهم بدون شناخت و استفاده مفید از ظرفیت های داخل کشور و افراد متخصص میسر نمی‌شود.

وی افزود : در راستای حمایت از تولید ملی مرکز مشاوره شورای عالی ایرانیان خارج از کشور با برخورداری بیش از یکصد دفتر نمایندگی در خارج از کشور آماده همکاری جهت انتقال تکنولوژی های جدید چاپ و کمک به دست یابی به بازار های متناسب با تولیدات چاپ و بسته بندی در خارج از کشور است.

در این بازدید همچنین برنامه تولید محصولات جدید یاران توسعه در سال جاری و اضافه نمودن خطوط یووی و ورنی به خطوط چاپ با محوریت اجرای طرح‌های مختلف در کلاس جهانی برای صنایع دارویی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی اقدامات شرکت یاران توسعه بهشهر در زمینه توسعه و استفاده حداکثری از توان داخلی برای اضافه نمودن خطوط چاپ و بسته بندی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه رشد کیفیت چاپ محصولات از دیگر مواردی بود که در این بازدید صورت گرفت.

در پایان دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور از تلاش های بی شائبه مدیران و پرسنل زحمت کش یاران توسعه بهشهر در سال جهش تولید و زحمات فراوان پرسنل این مجموعه در روزهای کرونایی در جهت تکمیل زنجیره تامین صنعت شویند و داروئئ کشور تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا