هنوز هم اپراتوری دستگاه چاپ بهترین خاطره کاری من است

بهنام در حال حاضر چهار سال است که به عنوان اپراتور دستگاه چاپ رولند ۸۰۰  کار می کند و خاطره روزی که اپراتور این دستگاه شد را هرگز فراموش نمی کند. او می گوید: اپراتور رولند ۸۰۰ شدن برای هر کارگری حس خوب و خاصی دارد که من تجربه اش کرده ام و برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی هم کرده ام.

بهنام معتقد است، وقت شناسی و وظیفه شناسی نسبت به مجموعه ای که در آن کار می کنید، شاداب بودن، صبر و بردباری، توکل به خدا و مسئولیت پذیری از خصوصیات یک کارگر خوب است که من همیشه برای داشتن این خصوصیات تلاش می کنم.

او از چالش های کار خود چنین می گوید: به رغم این که در کار چاپ، نظم و برنامه ریزی حرف اول را می زند متاسفانه روال کاری ما دارای برنامه مشخصی نیست و این در کارمان خلل ایجاد می کند.

بهنام با تاکید بر این که کارش مشکلات و دغدغه های خاص خود را دارد می گوید: با همه این احوال من از ابتدا به کار خود علاقه داشتم، با علاقه کار کردم و اگر بار دیگر فرصت انتخاب شغل داشتم ، دوباره همین حرفه را انتخاب می کردم.

او ضمن تشکر از انجام این گفت و گو می گوید: انعکاس صحبت های ما در نشریه و سایت شرکت حس دیده شدن و شنیده شدن را به ما منتقل می کند و از این که فرصتی هست تا بتوانیم نظرات خود را مطرح کنیم، بسیار خوشحالم.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا