جدیدترین محصول شرکت ساینا وارد بازار شد/تولید انبوه مشکین‌شوی پریمکس با طراحی خلاقانه

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی ساینا؛ واحد بازاریابی و فروش این شرکت،در آخرین روزهای باقیمانده از فصل بهار در راستای تکمیل سبد محصولات پریمکس و افزایش سهم بازار این برند، از تولید مایع لباسشویی البسه مشکی یا همان “مشکین‌شوی پریمکس“ خبر داد.

این  محصول جدید پریمکس که در گام اول در گراماژ یک کیلویی یا همان ۱۰۰۰گرمی طراحی ، تولید و به بازار ارائه می شود ؛ به نیازمندی های مصرف کننده در زمینه شستشوی البسه های مشکی و تیره پاسخ می دهد و گروه مایعات لباسشویی برند پریمکس را کامل می کند.

جدیدترین محصول شرکت صنایع بهداشتی ساینا که با بسته بندی و طراحی خلاقانه و قابل رقابت با سایر مشکین شوی‌های موجود در بازار وارد قفسه فروشگاه های بزرگ و کوچک می شود؛ حاوی آنزیم سلولاز است که این آنزیم با زدودن کرک ها و گره هایی که معمولا در حین شستشو در بافت پارچه ایجاد می شود، موجب تازگی سطح پارچه بعد از شستشو می گردد. همچنین این مایع لباس از بافت و رنگ مشکی پارچه در مقابل شستشوهای مکرر مراقبت نموده و بدون ایجاد رسوب و سفیدک بر روی پارچه ، موجب حفظ لطافت البسه بعد از شستشو   می شود.

این گزارش می افزاید؛ باتوجه به رسالت شرکت صنایع بهداشتی ساینا دال بر تولید محصولات با کیفیت  وسلامت محور، در موارد حائز اهمیت همچون نوع و کیفیت اِسانس و آنزیم، از بهترین مواد موجود در فرایند تولید این محصول جدید استفاده نموده و قصد دارد طراحی و تولید احجام دیگر این محصول را  به عنوان فاز دوم برنامه تولید، عملیاتی نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا