توسعه بازار صادراتی ساینا؛ صادرات پریمکس برای اولین بار به عمان و ترکمنستان

شرکت صنایع بهداشتی ساینا به منظور توسعه مناطق صادراتی و حضور در بازارهای جدید، در رايزني با تجار کشورهای عمان و ترکمنستان موفق به توسعه بازارهای صادراتی خود به این دو کشور شد.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت ساینا حضور مستمر و با حجم بالای صادرات به این کشورها و سایر مقاصد صادراتی از اهداف استراتژیک ساینا است و با توجه به  اهمیت برند سازی در این شرکت ، مایعات شوینده خانگی با برند  پریمکس به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی جذاب برای مشتری،  نسبت به محصولات سایر رقبا از مزیت رقابتی بالاتری برخوردار است و پتانسیل حضور در کشورهای همسایه را داراست.

شرکت ساینا ازجمله بزرگترین شرکت های ایرانی صادرکننده مایعات شوینده به کشورهای آسیای میانه از جمله قزاقستان و قرقیزستان می‌باشد و  ترکمنستان نیز با جمعیت حدود ۶٫۵ میلیون نفری و با فرهنگ مصرف مشابه با ایران ، یکی از مقاصد صادراتی از دست رفته شرکت ساینا در سالهای دور بوده که با سیاست قیمت گذاری صحیح و تولید محصولی متناسب با سلیقه بازار هدف ، علی رغم فعالیت رقبا در بومی سازی تولید مایعات شوینده در آن کشور ، به جمع مقاصد صادراتی شرکت ساینا بازگشت.

صادرات به کشور عمان به عنوان دروازه ورود به کشورهای شرق آفریقا و یمن همواره مورد تاکید شرکت توسعه صنایع بهشهر بوده و یکی از اهداف صادراتی شرکت ساینا  در سال ۲۰۲۴تحقق صادرات به این کشور بوده که با همت واحد بازاریابی خارجی ساینا محقق گردید و اکنون افزایش تجارت و صادرات به این کشور از جمله ماموریت های اصلی شرکت ساینا می باشد.

محموله صادراتی جدید ارسالی به عمان و ترکمنستان شامل انواع مایعات شوینده از قبیل: مایع لباسشویی، مایع ظرفشویی، مایع نرم کننده لباس و شیشه پاک کن می باشد و با توجه به مذاکرات صورت گرفته با این مشتریان و توسعه حداکثری محصولات صادراتی پریمکس در دستور کار شرکت ساینا قرار دارد.

شایان ذکر است که واحد بازاریابی خارجی شرکت ساینا در حال مذاکره نهایی برای حضور دومین برند این مجموعه با نام تجاری ” هوم لایف” در بازار عمان می باشد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا