رشد ۳۵درصدی فروش وزنی محصولات گروه شوینده در شرکت به پخش

به گزارش بیدنا، شرکت به پخش در خردادماه سال ۲۰۲۰ توانست ۳۵ درصد رشد فروش تناژی محصولات گروه شوینده را در مقایسه با مدت زمان مشابه سال ۲۰۱۹ افزایش دهد.

بهروز پورمحمدی مدیر عامل شرکت به پخش در گفتگو با بیدنا با اشاره به رشد فروش وزنی یک ساله و شش ماهه به پخش در گروه محصولات شوینده تصریح کرد: خلق برند های جدید در گروه شوینده نظیر آرومکس در گلتاش و پریمکس در ساینا، بحران کرونا و همچنین تغییر برخی از سیاست های پخش و فروش از جمله عوامل تاثیر گذار در شاخص وزنی فروش محصولات شوینده بوده است.

وی همکاری و نقش مدیران عامل شرکت های شوینده را در شرکت به پخش مهم و تاثیر گذار عنوان نموده و گفت: با توجه به اهتمام و ارتباط سازمانی موثری که بین گروه شوینده و پخش وجود دارد و همچنین تاکید مدیریت محترم عامل گروه توسعه صنایع بهشهر مبنی بر هم افزایی و بهره وری از فرصت های درون گروهی، امروز خوشبختانه همکاری مفید و موثری بین ما و گروه شوینده برقرار است و جا دارد از زحمات جناب آقای محسنی مجد مدیر عامل گروه بهشهر و مدیران عامل شرکت های شوینده و پخش تشکر نمایم.

پورمحمدی حضور تیم فروش متخصص و با تجربه را از دیگر علل موفقیت به پخش برشمرده و اظهار داشت: آنچه که امروز به پخش را در کنار سایر عوامل به جایگاه کنونی رسانده بهره گیری از تیم فروش متخصص، با تجربه و همچنین آموزش صحیح نیروهای جوان در سطوح مختلف و دانش پخش می باشد و امیدواریم بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه داده و با ایجاد تحول در پخش سراسری محصولات گروه توسعه صنایع بهشهر نقشی در خور تحسین در” جهش تولید ملی” ایفا نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا