بازدید مدیرعامل گلتاش از خطوط تولید این شرکت

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی گلتاش وی اظهار داشت: هدف ما بهره‌مندی از توان کارکنان برای رهبری و مدیریت مجموعه شرکت گلتاش است چراکه مشارکت کارکنان در سطوح مختلف و استفاده از نظرات و تجربیات آنان، ازجمله ضروریات اداره یک مجموعه معظم مانند گلتاش است و سعی ما این است که از این ظرفیت و پتانسیل به شایستگی بهره ببریم؛ بنابراین باید سازوکاری تعریف شود تا کارکنان در همه سطوح سازمانی، در مدیریت و اداره شرکت سهیم شده و نقش‌آفرین باشند.

وی اضافه کرد: عملکرد فعلی نشان می‌دهد که شرکت گلتاش از سرمایه‌های انسانی خوبی برخوردار است، به طوری که عاشقانه، دلسوزانه و متعهدانه تلاش می‌کنند و این موضوع در عملکرد آن‌ها کاملاً مشهود است.

افشارنژاد با اشاره به دغدغه‌های کارکنان گفت: دلیل حضور ما برطرف کردن دغدغه‌های کارگران است و ما باید با نگاه مدیریتی، رعایت عدالت و انصاف را برای تمامی کارکنان داشته باشیم تا انگیزه لازم برای پرسنل فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گلتاش افزود: باید سطح اتوماسیون و بهره‌وری خط تولید در برنامه‌های ارتقا پیدا کند، کما این‌که تا کنون نیز این اقدامات صورت گرفته، اما انتظار بهبود یافتن آن توسط متخصصان و فعالان در این بخش وجود دارد چراکه بهبود روند کار پایانی ندارد و همواره می‌تواند ادامه داشته باشد.

افشارنژاد افزود: آنچه در شرکت گلتاش دیده می‌شود، وجود گنجینه‌ای از سرمایه‌های انسانی و متخصصان ماهر است و بسیاری از اقداماتی که برای بهبود و ارتقای تولید در این مجموعه انجام شده توسط متخصصان داخلی بوده و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

لازم ذکر است، در ابتدای این بازید، معاون تولید شرکت گلتاش گزارشی از عملکرد این واحد و برخی از دستاورد‌های مهم آن در رابطه با ایمنی، تولید، کیفیت و کنترل هزینه‌ها ارائه کرد و چند نفر از کارکنان به نمایندگی از همکاران خود در رابطه با مشکلات موجود بر سر راه پیشبرد اهداف شرکت و همچنین مشکلات کارکنان مطالبی را ارائه کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا