مسیر حرکتی ساینا افزایش تولید و افزایش کیفیت و تنوع در تولید است/ هدف‌گیری ۳ تا ۵ میلیون دلار صادرات محصولات ساینا در سال ۱۴۰۲/ افزایش سرمایه در ساینا ضروری است

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی وبشهر، دکتر بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در بازدید از کارخانه ساینا در جمع مدیران و کارکنان کارخانه ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان گفت: هم افزایی و هماهنگی در زیر مجموعه‌های هلدینگ صنایع بهشهر با انسجام بیشتری دنبال خواهد شد و محصولات تولیدی از طریق شرکت به پخش در بازار عرضه شود.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰۰ هزار تن افزایش ظرفیت در به پخش خواهیم داشت، گفت: محتوای سبد محصولات باید با کیفیت و قیمت مناسب باشند.

دکتر مرادی افزود: پیش بینی می‌شود ظرفیت به پخش بین ۲۶۰ تا ۳۰۰ هزار تن محصول باشد که در نوع خود رشد قابل توجهی است.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در ادامه ضمن قدردانی از زحمات پرسنل ساینا این شرکت را پیشرو و موفق ارزیابی کرد و گفت: حرکت به سمت دیجیتال مارکتینگ به علت کم‌هزینه و پربازده بودن ضروری است.

دکتر مرادی با اشاره به افتتاح خط تولید برند صادراتی پریمکس گفت: اولویت اول ساینا باید برند پریمکس باشد، زیرا این برند ظرفیت بالایی در بازارهای فروش بین‌المللی دارد.

 

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر همچنین با اشاره به لزوم افزایش سرمایه در شرکت ساینا گفت: افزایش سرمایه در ساینا یک ضرورت انکار ناپذیر است و افزایش سرمایه حساب شده می‌تواند مشکلات را حل کند.

وی با بیان اینکه با تصویب افزایش سرمایه در هیأت‌مدیره بسیاری از مشکلات تأمین مالی حل خواهد شد، افزود: برای پیشبرد سیاست‌های اقتصادی ساینا بهتر است افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامدان باشد.

دکتر مرادی در ادامه نوسازی، بهسازی و بازسازی در ساینا را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: رقابت جدی و حاشیه سود در سال‌های اخیر پایین بوده است، بنابراین راهکار مناسب برای افزایش بهره‌وری این است که خریدها به موقع با تناژ بالا و در پایین‌ترین قیمت انجام شود.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر افزود: مسیر حرکتی ساینا مسیر  افزایش تولید و تنوع در تولید است.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع صادرات پرداخت و گفت: امسال با جدیت صادرات دنبال  می‌شود و حرکت شرکت به سمت رونق صاردات است.

دکتر مرادی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی دفاتر صادراتی گفت: کشور عمان به عنوان دروازه ورود به کشورهای آفریقایی وکشورهای عراق، افغانستان و قزاقستان مقاصد صادراتی مناسبی برای محصولات تولیدی هلدینگ بهشهر هستند.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن تشریح اهداف تعریف شده صادراتی شرکت ساینا در سال ۱۴۰۲ گفت: برای امسال هدف‌گیری ۳ تا ۵ میلیون دلار صادرات محصولات ساینا در نظر گرفته شده که در نوع خود یک جهش بزرگ محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات مجموعه ساینا گفت: انتظار هلدینگ بهشهر از مجموعه ساینا افزایش تولید و افزایش کیفیت محصولات است که با افزایش همدلی و همکاری در ساینا قدم‌ها برای رسیدن به این اهداف بهتر برداشته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با تأکید بر جذب نیروهای با تجربه، متخصص و فنی تصریح کرد: نیروی انسانی اصلی‌ترین عنصر پیشرفت است.

 

گفتنی است دکتر مرادی در بازدید از کارخانه ساینا با حضور در خط تولید کارخانه از نزدیک در جریان روند تولید محصولات قرار گرفت و همچنین خط تولید محصول صادراتی پریمکس را افتتاح کرد.

دکتر مرادی همچنین با حضور در واحدهای بسته‌بندی، تحقیق و توسعه، ایمنی و بهداشت، سالن بطری زنی، سوله‌های صادراتی، انبار، واحد تصفیه پساب و واحد آزمایشگاه ضمن تجلیل از کارگران واحد‌های مختلف از نزدیک در جریان روند تولید، نگهداری و توزیع محصولات کارخانه ساینا قرار گرفت.

گفتنی است دکتر عزت‌نژاد مدیرعامل شرکت ساینا و مدیران ارشد کارخانه و رؤسای واحد‌های تولیدی طی سخنانی با تشکر از حضور دکتر مرادی در کارخانه درخواست‌ها و  برنامه‌های پیش روی شرکت در سال ۱۴۰۲ را تشریح کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا