تحقق برنامه افزایش ده تنی روزانه آسیاب ذرت در شرکت زرین ذرت شاهرود

 با خبر شدیم با تدابیر جنابعالی، شرکت افزایش شش درصدی در آسیاب ذرت را شاهد بوده است. لطفا در این باره توضیحات بیشتری بفرمایید.

– در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام “جهش تولید “ مزین شده و بارها توسط معظم له و مقامات مختلف کشوری بر ضرورت جهش تولید تاکید شده است، ما نیز بر خود فرض دانستیم این سیاست را در مجموعه شرکت پیاده سازی نمائیم و علیرغم مشکلات فراوان در زمینه تامین مواد اولیه با لطف خداوند و همت متخصصین و کارشناسان شرکت و تلاش بی وقفه پرسنل مجموعه ، توانستیم آسیاب ۱۶۰ تنی روزانه ذرت را با شش درصد افزایش به ۱۷۰ تن برسانیم.

گذشته از موارد فوق در جهت تامین نظرات سهامداران محترم و مجموعه بالادستی یعنی شرکت توسعه صنایع بهشهر در جهت حصول‌ منافع مالی و کسب درآمد بیشتر ، مدیرعامل خود را موظف می داند به اهداف مالی مطلوب دست یافته و بودجه پیش بینی تا حد امکان محقق نماید لذا حجت تمام شده و این سیاست عملیاتی گردید.

 آقای جایروندی، آیا با افزایش میزان آسیاب ذرت و در نتیجه افزایش تولید در فروش محصولات خود به مشکلی برخورد نمی کنید ؟

– البته در صورتی که شرکت در بازار محصولات خود، مانعی بر سر راه فروش بیشتر نداشته و تقاضای کافی برای محصولات تولیدی شرکت وجود داشته باشد مسیر افزایش تولید هموار بوده و مشکل خاصی پیش نمی‌ آید که به لطف خداوند و با توجه به کیفیت مطلوب محصولات، دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد و واحد بازرگانی با قدرت تمام و در راستای سیاست های ابلاغی هیئت مدیره و همسو با سایر رقبا، اقدامات خود را انجام‌ خواهد داد.

در صورت امکان بفرمایید این افزایش آسیاب ذرت از لحاظ مقداری در محصولات تولیدی شما چه تاثیری خواهد داشت ؟

– ان‌ شاءالله با ۱۰ تن افزایش آسیاب ذرت در روز ، حدود ۳۳۰۰ تن افزایش آسیاب و حدود ۳۱۰۰ تن در سال افزایش محصولات را خواهیم داشت که حتما با محاسبات دقیق‌تر توسط مدیران مربوطه گزارش خواهد شد .

 آیا باز هم در زمینه افزایش تولید محصولات، اقدامی خواهید داشت یا خیر؟

– به امید خدا در برنامه های پیش رو و با بررسی‌های جامع تر، هم از نظر سخت افزاری و افزودن ماشین آلات و هم از نظر افزایش کیفیت، بهبود راندمان و بهره وری و کاهش توقفات خط تولید ، اقدامات خوبی انجام خواهد شد که در وقت مناسب از طریق سایت رسمی شرکت زرین ذرت شاهرود اطلاع رسانی خواهد شد.

 در پایان اگر نکته دیگری باقی مانده بفرمایید.

– در بدو امر از حمایت مدیران محترم شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت صادراتی توسعه صنایع بهشهر زرین و هیئت مدیره زرین ذرت شاهرود کمال تشکر و سپاس را دارم همچنین از زحمات مدیران اجرایی و فنی شرکت خصوصا مدیر کارخانه قدردانی می نمایم و در نهایت جا دارد تلاش‌های بی وقفه و‌ شبانه روزی کلیه پرسنل و کارکنان شرکت و کارخانه را ارج نهاده و اشاره نمایم که کلیه واحدهای شرکت در این موفقیت، سهیم و مانند حلقه های یک زنجیر به هم متصل بوده و تک تک آنها در این مسیر ارزشمند مثمر ثمر بوده اند .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا