معارفه ریاست هیئت مدیره هلدینگ مدیریت صنعت شوینده بهشهر

به گزارش بیدنا، در مراسمی به ریاست علی ملکی معاون امور شرکتها و مجامع و عضو هیئت مدیره “وبشهر” و با حضور هیئت مدیره شرکت مدیریت صنعت شوینده و همچنین برخی از مدیران گروه توسعه صنایع بهشهر، بهزاد یعقوبی به سمت ریاست هیئت مدیره ” شوینده ” منصوب و از زحمات احسان بادپا در زمان تصدی ریاست هیئت مدیره این شرکت تقدیر شد.

ملکی در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات بادپا و تاکید بر حضور ایشان در هیئت ‌مدیره شوینده و ریاست کمیته حسابرسی آن، حضور یعقوبی را با توجه به اینکه وی دستیارویژه  مدیر عامل “وبشهر” نیز می‌باشد، در روند تصمیم ‌گیری‌ها و اقدامات هلدینگ شوینده بسیار مهم و موثر خوانده و تصریح کرد: امیدواریم حضور آقای یعقوبی باعث سرعت عمل بیشتر در تصمیمات و اقدامات و همچنین سهولت در انجام ماموریت‌های محوله شود.

وی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده را از شرکت‌های خوب مجموعه بهشهر برشمرد و ضمن توصیه به همکاری و مسئولیت پذیری در هیئت مدیره گفت: همه ما در شرکت ها متعلق به خانواده بزرگ گروه توسعه صنایع بهشهر و بانک ملی هستیم و هر مسئولیتی که در هر مقطعی به ما سپرده می شود؛ بایستی با اجماع نظر و احترام متقابل و همچنین تمرکز بر کار شرکت را در مسیر توسعه همه جانبه قرار دهیم. معاون امور شرکت های “وبشهر” با اشاره به برخی جابجایی‌ها در سمت های مختلف عنوان کرد: شرکت به مثابه یک موجود زنده است و تغییرات نیز از الزامات یک شرکت زنده؛ همه ما پس از انجام ماموریت و عمل به مسئولیت خود در مقاطع مختلف تغییر کرده ایم و خواهیم کرد و این تغییرات اجتناب ناپذیر است.

گفتنی است یعقوبی ریاست هیئت مدیره شرکت های توسعه صنایع غذایی به پخش و گلتاش و همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت نکاء چوب مازندران را در کارنامه کاری خود دارد و اکنون نیز به عنوان مشاور و دستیار ویژه مدیرعامل در گروه توسعه صنایع بهشهر حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا