وبینار آموزشی نوآوری سازمانی، راهکارها و الزامات تعامل با استارتاپ ها برگزار خواهد شد

به گزارش بیدنا، موضوع هم افزایی درون گروهی و استفاده از فرصت‌های پیش رو، برای بهبود و رفع مشکلات چند وقتی است که در گروه توسعه صنایع بهشهر سرعت بیشتری به خود گرفته و مدیران ارشد این شرکت با اخباری که از آنها منتشر شده حکایت از آن دارد که به این مطلب : ” علاج عبور از مشکلات، وحدت و مشارکت درون گروهی است ” ایمان دارند.

از اینرو شرکت نوآوران توسعه ملی، به عنوان بازوی فکری و اجرایی شرکت ‏سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و یکی از شرکت های هم گروه در حوزه نوآوری اقدام به برگزاری وبینار آموزشی با موضوع ” نوآوری سازمانی، راهکارها و الزامات تعامل با استارتاپ ها ” در تاریخ ۳ آذر ۱۳۹۹ ویژه مدیران گروه توسعه صنایع بهشهر و شرکت های تابعه کرده است.

 

  • لینک ثبت نام : https://evand.com/events/corporateinnovation-2
    (( مدیران شرکت های تابعه توسعه صنایع بهشهر می توانند برای دریافت کد تخفیف ۱۰۰% با واحد ارتباطات و اطلاع رسانی این شرکت ارتباط برقرار نمایند)

 

آشنایی بیشتر با شرکت نوآوران توسعه ملی :

شرکت نوآوران توسعه ملی (کارآفرینان سبزخلیج فارس سابق) به عنوان بازوی فکری و اجرایی شرکت ‏سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در حوزه نوآوری فعالیت می کند. در دوره جدید مدیریتی این شرکت که از ‏اسفند ماه سال ۱۳۹۷ آغاز گردیده است، این شرکت ماموریت خود را اندازه گیری، ارزیابی، فرهنگ سازی، تسریع و تقویت ‏نوآوری در همه اشکال تعریف نموده است. این شرکت، هم اینک کانال اصلی ارتباطات شرکت های زیرمجموعه گروه با اکوسیستم ‏نوآوری و توسعه فناوری ایران است و در این زمینه فهرست بلندی از اقدامات و برنامه ها را عملیاتی نموده و برنامه های دیگری ‏را نیز در دست اجرا دارد. ‏

معرفی خدمات

۱ـ شناسایی و اولویت دهی چالش‌ها / نیازهای فنی و فناورانه
۲ـ بهم‌رسانی
۳ـ مسابقه فنی و فناورانه
۴ـ تحقیق و توسعه داخلی
۵ـ انتقال تکنولوژی
۶ـ سرمایه‌گذاری / شتابدهی
۷ـ آموزش / ترویج (مدیریت نوآوری و فناوری)
۸ـ آینده پژوهی و تحلیل روندها
۹ـ ارزیابی و اندازه‌گیری نوآوری در سطح شرکت‌های گروه توسعه ملی
۱۰ـ پویش محیط شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآفرین / دیده‌بانی

اطلاعات تماس :

دفتر مرکزی: تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۸۹، ‏شرکت نوآوران توسعه ملی
تلفن: ۸۵۵۹۹۲۰۰
پست الکترونیک:info@noavarantm.com
وب‌سایت: https://noavarantm.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا