توزیع عادلانه روغن در دستور کار به پخش قرار دارد

به گزارش بیدنا، مدیرعامل یکی از بزرگترین شبکه های توزیع کالا با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص کمبود روغن خوراکی در کشور، این مطلب که در بازار هیچ روغنی وجود ندارد صحیح نیست و تا پایان سال توزیع روغن همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

به گزارش بیدنا، بهروز پور محمدی، مدیرعامل شرکت به پخش با بیان این مطلب که در امر توزیع جای هیچ نگرانی وجود ندارد، افزود: به پخش یک شرکت با سابقه و متخصص در بازاریابی و فروش است و سعی کرده سبدی متنوع از کالا را برای توزیع در اختیار داشته باشد. در حال حاضر نیز تمام سعی خود را داریم تا ایمان باطنی خودمان را که “توزیع عادلانه” است را در کمترین زمان ممکن عملیاتی کنیم.

وی در خصوص مطالب منتشر شده پیرامون کمبود روغن خوراکی خاطر نشان کرد: طبیعی است که شرایط تولید در کشور با گذشته تفاوت هایی کرده اما حد اقل در خصوص شرکت های تولیدی هم‌گروه خودمان در توسعه صنایع بهشهر این را میدانم که توقف تولید در این گروه اتفاق نیافتاده است و با درایتی که مدیران به خرج داده اند، تسهیل در رفع بسیاری از موانع رخ داده است. از اینرو ما با توجه به مقدار تناژ اعلام شده که حدود سه هزار تن در ماه می باشد، این قول را می دهیم که چنانچه در موعد مقرر در اختیار داشته باشیم می توانیم فروش مویرگی و عادلانه خوبی را شاهد باشیم.

مدیرعامل به پخش در پایان اعلام کرد: آنچه که مصرف کننده نهایی نیاز دارد موجود است و به این نکته باید توجه داشت که خرید بیش از نیاز یکی از مهمترین عوامل کمبود این کالا در برخی فروشگاه هاست که انتظار می رود مصرف کنندگان به اندازه نیاز خود اقدام به خرید کالاهای اساسی کنند تا مشکلی برای دیگران ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا