یک روابط عمومی حرفه ای از فناوری اطلاعات بهینه استفاده می کند

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، غفوری در این وبینار که بیست و دوم مهر ماه برگزار شد، گفت : امروزه دو حوزه روابط عمومی و فناوری اطلاعات به لحاظ حرفه ای به یکدیگر پیوسته و جدایی ناپذیرند.

وی در این جلسه ضمن بررسی مباحث فنی و پرکاربرد حوزه فناوری اطلاعات در روابط عمومی ها، افزود: مدیران و کارشناسان روابط عمومی به صورت اجتناب ناپذیری باید برای تسلط بر نحوه انتشار مطالب و مدیریت سایت سازمان خود و سایر فعالیت های روزمره شان تا حد امکان به حوزه فناوری اطلاعات اشراف داشته باشند.

غفوری هم چنین به بیان نکات مهمی در خصوص شیوه راه اندازی وب سایت شرکت ها در قالب های استاندارد و به روز پرداخت و  اظهار داشت : امروزه با پیشرفت های شایان توجه حوزه ارتباطات و پیدایش ابزارهای جدید عرصه اطلاع رسانی ، دانستن مسایل فنی حوزه فناوری اطلاعات ، متولیان روابط عمومی را در جذب و جلب مخاطب یاری می کند.

این متخصص حوزه فناوری اطلاعات در ادامه علاوه بر معرفی ابزارها و راهکارهای ضروری و مورد نیاز ، به بیان مباحث فنی و پرکاربردی پرداخت که روابط عمومی ها با به کارگیری و رعایت آن ها بتوانند رنگینگ بازدید خود را در گوگل ارتقا دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا