مدیرعامل جدید گلتاش و سرپرست شرکت صنایع بسته بندی ایران معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، علی ملکی عضو هیات مدیره و معاون امور شرکت های وبشهر در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از خدمات ارزنده محمد حسین حسین زاده بقایی مدیرعامل سابق شرکت صنایع بسته بندی  اظهار داشت : اعضای هیات مدیره باید در برابر کلیه تصمیمات خود مسئولیت تضامنی داشته باشند و کلیه آیین نامه ها، قوانین و دستور العمل ها را رعایت نمایند.

وی افزود: در شرایط فعلی کشور به دلیل مشکلات ارزی، فراهم کردن مواد اولیه بسیار سخت شده است. این مساله باید درخور توجه اعضای هیات مدیره قرار بگیرد تا با تلاش مضاعف مدیران خللی در کار و تولید شرکت ها ایجاد نشود.

وی با تاکید بر بها دادن به پرسنل به عنوان سرمایه های انسانی شرکت خاطر نشان ساخت: عملکرد کلیه ارکان شرکت مطابق با رفتار مناسب سازمانی موجب می شود همواره در شرکت ها فضایی توام با آرامش داشته باشیم.

در ادامه حسین معین زاد معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز تصریح کرد: شرکت گلتاش در بحث برندیگ بسیار موفق عمل کرده و سایر شرکت ها نیز از آن الگو گرفته اند. هم چنین این شرکت در بحث افزایش سرمایه نیز عملکرد موفقی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا