برگزاری اولین دوره آموزشی مجازی در شرکت مارگارین

به گزارش بیدنا، با توجه به شرایط بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری دوره های آموزشی حضوری در شرکت مارگارین، واحد آموزش و توسعه، با توجه به ضرورت عدم ایجاد وقفه در امر آموزش کارکنان، برای نخستین بار اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی بصورت مجازی نموده است.
در همین راستا دوره آموزشی اصول و فنون مذاکره و زبان بدن،  با تدریس دکتر مازیار میر برای ۵۰ نفر از کارکنان شرکت شامل کلیه مدیران ارشد، مدیران میانی، رؤسا و همچنین کلیه کارشناسان واحدهای فروش، بازاریابی و بازرگانی برنامه ریزی گردید و با هماهنگی واحد IT زیرساختهای اجرای این دوره فراهم گردید. در نهایت این دوره بمدت ۹ ساعت و در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در نیمه دوم شهریور ماه با حضور همکاران علاقمند برگزار گردید.
علی رغم تردیدهایی که در زمینه اثربخش بودن دوره های آنلاین همواره وجود داشته است، برگزاری دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن، با استقبال خوبی توسط همکاران مواجه شد. چرا که در محیط این کلاس آنلاین، امکان تعامل استاد با فراگیران و پرسش و پاسخ و همچنین فضایی مطلوب جهت تبادل آرا و شکل‌گیری یک کلاس مشارکتی همراه با یادگیری همیارانه وجود داشت.
می‌توان گفت، برگزاری دوره‌های آنلاین می‌تواند مزیت‌هایی چون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور تعداد بیشتری از همکاران علاقه مند و توانمندسازی آنان در استفاده از نرم افزارها و فناوری‌های مورد استفاده در جلسات و کلاسهای آنلاین را در بر داشته باشد.
به امید آنکه با بهبود شرایط حاضر و در کنار برگزاری کلاس‌های حضوری در شرکت مارگارین، از ظرفیت برگزاری کلاسهای مجازی نیز به طور مطلوب‌تری بتوان بهره جست.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا