تحقق اشتغال زایی و جهش تولید در بهپاک عملیاتی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، مجید محسنی مجد مدیرعامل این شرکت در مراسم بازدید و افتتاح از چند طرح عمرانی و عملیاتی شرکت بهپاک ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات مدیرعامل، مدیران و همه پرسنل و کارگران این شرکت، با اعلام خبر فوق افزود: امروز و در حضور همه بزرگواران با درخواست بهپاک مبنی بر صدور مجوز برای انجام دو پروژه خط تولید غذای دام و طیور و طرح تصفیه روغن خام موافقت نموده و بسیار خوشحالیم که این شرکت توانایی لازم برای انجام این طرح ها را در اختیار دارد.

وی با تاکید بر جایگاه ویژه شرکت بهپاک در استان مازندران و مخصوصا شهرستان بهشهر و سایر شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر خاطرنشان کرد: شرکت بهپاک برای اولین بار در تاریخ این گروه با افزایش سرمایه سنگین ۵۰۰ میلیارد تومانی مواجه شده است.

وی اظهار داشت: افتتاح طرح های این شرکت برای کلیه ذینفعان، نوید بخش اشتغال زایی و افزایش تولید و تحقق شعار سال خواهد بود.

محسنی مجد از حضور مسئولان محترم استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه، امام جمعه محترم و نماینده محترم شهرستان بهشهر در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان این شهرستان در مراسم قدردانی نمود و حضورشان را نشانگر جایگاه ویژه شرکت صنعتی بهپاک در استان مازندران عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا