شرکت ترابری حمل و نقل به پخش محموله ۲۰میلیارد ریالی خود را با موفقیت به بندرامام رساند

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، “فرشید هاشمی بختیار” مدیرعامل شرکت ترابری حمل و نقل به پخش در آستانه یازدهمین سال تاسیس این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضرحدود ۷۰ درصد از عملیات شرکت به پخش توسط ما انجام می شود.

وی با بیان اینکه سرمایه کنونی شرکت هفت میلیارد تومان است ، اظهار داشت : طی دو ماه آتی سرمایه این شرکت به بیش از ۳۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی گفت : از آن جا که ۵/۲ تا ۳ درصد واردات بندر امام خمینی به گروه توسعه صنایع بهشهر تعلق دارد، هفت سال است که مجوز حمل و نقل جاده ای را دریافت کرده ایم و بر همین اساس هم تصمیم گرفتیم علاوه بر شعبه تهران ، شعبه دیگری را در بندر امام تاسیس کنیم.

هاشمی بختیار در مورد ظرفیت حمل و نقل جاده ای این شرکت گفت : تمام ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور خود مالک هستند و در واقع شرکت های حمل و نقل با به کارگیری این ناوگان، حمل را انجام می دهند. بنابراین به نوعی کل ظرفیت حمل و نقل جاده ای در اختیار ماست و محدودیتی در این زمینه نداریم.

مدیرعامل شرکت ترابری حمل و نقل به پخش با اشاره به شرایط سخت ناشی از تحریم ها و شیوع بیماری کرونا گفت: بزرگترین بندر کشور از نظر حجم عملیات واردات بندر عباس است که برنامه های ما برای تاسیس شعبه در این بندر و حتی سایر شهرها به دلیل شرایط دشوار اقتصادی به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: افزایش هزینه سوخت و خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی از دیگر چالش هایی است که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم اما با همه این احوال سعی داریم با راه حل های جایگزین، بدون وقفه به کار خود ادامه دهیم.

هاشمی بختیار در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان انجام پروژه های خارج از گروه توسعه صنایع بهشهر گفت: از هشت ماه گذشته قراردادی را با  شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای حمل نهاده های دامی منعقد کردیم و در خارج از گروه هم ظرفیت لازم را در اختیار داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا