اصلاح آیین نامه های رفاهی شرکت، اقدام بسیار شایسته ای بود که پس از سال ها به سرانجام رسید

به گزارش بیدنا، مجید محسنی مجد مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر که در جمع مدیران و روسا و همچنین بصورت انلاین با سایر کارکنان حضور داشت، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) ، به مناسبت روز کارمند از همیاری و همکاری مسئولانه معاونین، مدیران، روسا و کلیه پرسنل گروه توسعه صنایع بهشهر که همواره با وجدان کاری و مسئولیت پذیری بسیار به ایفای وظایف خود می پردازند، قدردانی کرد.

 

وی در ادامه افزود: اصلاح آیین نامه های رفاهی اقدام بسیار شایسته ای بود که پس از سال ها توسط معاونت اداری و مالی انجام شد، به طوری که امروز شاهد تحولات ارزشمندی در این زمینه هستیم.

در ابتدای مراسم نیز علیرضا فاطمی معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر اظهار داشت: در پی تاکیدات مدیرعامل محترم و در راستای ارزش گذاری و ارج نهادن به پرسنل شرکت، اصلاح آیین نامه های رفاهی را که چندین سال بلاتکلیف و بی نتیجه مانده بود، در دستور کار قرار داده و به تصویب رساندیم.

وی گفت: تدوین شیوه نامه انتخاب کارمند و کارگر نمونه نیز از دیگر اقداماتی بود که در این مدت انجام شد ، اتفاقی که معمولا در هلدینگ های بزرگ به ندرت شاهد آن هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم یوسف جباری و حسین جعفری به عنوان کارمند وکارگر منتخب پرسنل جایزه و لوح تقدیر خود را از مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر دریافت کردند.

همچنین محسنی مجد با حضور در حوزه های مختلف شرکت با اهداء گل و هدیه، روز کارمند را به کارکنان تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا