سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت ساینا نهادینه شده است

به گزارش روابط عمومی شرکت ساینا ،این شرکت در سال ۱۳۹۷  برای اولین بار موفق به استقرار و دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپـارچه (IMS) شامل گواهینامه های مدیریت کیفیـت (ISO 9001)، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (OHSAS 18001)،مدیریت زیست محیطی (ISO 14001) شد . وبه موازات این برنامه، پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی نیز با هدف بهینه سازی هر چه کاملتر انواع انرژی های مورد مصرف  مجتمع در دستور کار قرار گرفت وهمزمان گواهینامه این سیستم  (ISO 50001)از سوی شرکت مربوطه به مجتمع صنعتی ساینا اعطا گردید.

در جریان آخرین ممیزی خارجی صورت گرفته برای اعطاءگواهینامه ها، شرکت‌خارجی صادرکننده گواهینامه ها تمامی شاخص های این سیستم در کارخانجات ساینا را بررسی و بدون هیچگونه عدم انطباقی در فرایند پیاده سازی واجرای این سیستم های مدیریتی ،گواهینامه های متعدد سیستم مدیریت یکپارچه  (IMS) را برای  شرکت صنایع شوینده ساینا تمدید نمودند.

در این ارتباط مدیرعامل شرکت ساینا با تشریح اقدامات انجام شده در زمینه استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در این شرکت گفت: فرهنگ سازی برای پیاده کردن سیستم مدیریت یکپارچه از سال ۱۳۹۶ تا هم اکنون جزو اولویت های این شرکت قرار گرفت؛ که با برنامه ریزی و آموزش تمام کارکنان تا به امروز؛ هم اکنون سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) در این شرکت مستقر ونهادینه سازی آن در اجزاء مختلف شرکت به عنوان هدف اصلی تعریف گردیده است .

مهندس بهنام عزت نژاد افزود:در همین خصوص به کارکنان شرکت از سطح مدیریت تا پایین ترین سطوح، آموزش های لازم داده شده تا اجرای خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه را جزو وظایف مهم و روزانه خود به حساب آورده و به بهترین شکل آن را مدنظر قرار دهند.

وی رضایتمندی مشتری، کنترل وبهینه سازی بسته بندی محصولات، حفظ محیط زیست و استفاده بهینه از منابع انرژی، بهبود مداوم فرآیندها، ارتقا سطح ایمنی و بهداشت و افزایش سطح کیفی کلیه محصولات شرکت را از جمله مهمترین خط مشی های تعریف شده در راستای استقرار سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در این شرکت برشمرد.

بهنام عزت نژاد اظهار داشت: برای تحقق این اهداف در ۴ حوزه مدیریت کیفیـت، مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای، مدیریت زیست محیطی ومدیریت مصرف انرژی  دوره های آموزشی اثربخشی  برگزار شد که در نتیجه آن عموم کارکنان به نقش خود در سیستم مدیریت یکپارچه ونهایتا هم افزایی هرچه بیشتر با سایر واحدها آگاهی پیدا نمودند.وهمانطور که پیشتر بدان اشاره کردم ؛در گامهای بعدی موکدا به دنبال آن هستیم تا فرهنگ سیستمی بویژه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)بعنوان یک نگرش وتفکر خلاقانه در فکر وعمل کارکنان نهادینه گردد.

مدیرعامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا، در پایان با اشاره به کیفیت بالای جدید ترین محصولات تولیدی شرکت ساینا با برند پریمکس وسایر تولیدات شناخته شده ساینا  از قبیل مایع ظرفشویی گلی ،مایع لباسشویی ونرم کننده با برند سپید و…که با هدف مشارکت در ارتقائ سطح بهداشت ونظافت خانواده ها به بازار عرضه می گردد؛گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات وپیاده سازی درست سیستم های مدیریتی بتواند بیش از پیش در بهبود فرآیندها و ارائه هر چه بهتر محصولات مرغوب ودر مجموع تحقق برنامه های تولید اثرگذار باشد.

لازم به ذکر است مجموعه کارخانجات ساینا وابسته به هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه بهشهر در شهرستان ابهر قرار گرفته وسالانه حجم قابل توجهی از محصولات بهداشتی وشوینده را با برندهای نام آشنایی چون گلی،سپید،پریمکس،برف،رخشا،ارکید،پوش،پریمکس وپراید روانه بازار مصرف داخل وکشورهای همجوار می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا