سید جواد موسوی مشاور مدیر عامل و مدیر بازرسی و نظارت “وبشهر” شد

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر، محمد شهرام اخلاق دوست، مدیر حراست بانک ملی ایران با بیان هجمه همه جانبه دشمن در جنگ اقتصادی گفت: در شرایط فعلی همه مدیران و مسئولین می بایست نسبت به جایگاه خود شناخت کافی داشته و در قبال آن احساس مسئولیت کنند.

وی نظارت و بازرسی را بخش اصلی مدیریت برشمرده و تاکید کرد: حراست و نظارت می تواند به عنوان بازو و پشتیبان سازمان به مدیران در رسیدن به نتایج درست و مطلوب راهگشا باشد.

مجید محسنی مجد مدیر عامل گروه توسعه صنایع بهشهر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از نگاه ارزشمند و نو به واحد نظارت و پیگیری با توجه به قرار گرفتن کشور در شرایطی که می بایست نظارت ها و کنترل های دوره ای سازمان با دقت بیشتری صورت پذیردف سید جواد موسوی را مدیری جوان، ولایی، اخلاق مدار و توانمند در این حوزه دانسته و تصریح کرد: آنچه که ما در سوابق کاری آقای موسوی شاهد بوده ایم پیگیری مستمر، دقت نظر در امور و اشراف به بخش های مختلف بازرسی و نظارت بوده است و همواره به عنوان یک دوست و امین در کنار همکاران خود به وظایف و مسئولیت های خود همت گمارده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تقاضای من از شرکت های تابعه و همکاران عزیزم آنست که با درک صحیح از موضوعات جاری جامعه همکاری لازم را با واحدهای مربوطه و حوزه بازرسی و نظارت داشته باشند.

گفتنی است سید جواد موسوی پیش از این سرپرستی بازرسی و نظارت گروه توسعه صنایع بهشهر، مدیریت حراست شرکت به پخش، مدیریت حراست پتروشیمی فارابی، ریاست حراست نفت ایرانول آبادان، ریاست نفت پاسارگاد آبادان و… را در کارنامه کاری خود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا