ساینا موفق به دریافت جایزه ملی تعالی نگهداری شد

به گزارش روابط عمومی این شرکت، صنایع بهداشتی ساینا  علیرغم اولین دوره حضور خود در سومین جشنواره جایزه ملی تعالی نگهداری و تکمیل فرآیند خود ارزیابی این جایزه که خود مقدمه شروع و پیاده‌سازی سرفصل‌ها و اقدامات اجرایی آن جایزه است؛ موفق به دریافت “گواهی‌نامه اهتمام” در سومین جایزه ملی تعالی و نگهداری شد.

بر اساس همین گزارش، کمیته‌های ارزیابی “جایزه ملی تعالی نگهداری” متناسب با نوع فعالیت کارخانجات صنعتی، تولیدی و خدماتی ضمن حضور در محل کارخانجات و شرکت‌های دریافت کننده این جایزه، علاوه بر تحلیل و بررسی فرم‌های خود اظهاری متقاضیان؛ فعالیت و برنامه‌های هرمجموعه را متناسب با رسته تخصصی از پیش تعیین شده مورد ممیزی قرار می‌دهند.

در همین رابطه شرکت صنایع بهداشتی ساینا با توجه به تلاش صورت گرفته در زمینه مدیریت نگهداری و تعمیرات کارخانجات این شرکت، در رسته تخصصی“مدیریت نگهداری و دارایی‌ها” حائز دریافت گواهی‌نامه سطح اهتمام در سومین دوره جایزه ملی تعالی نگهداری  گردید.

این گزارش می‌افزاید: جشنواره جایزه ملی تعالی نگهداری برای سومین سال پیاپی است که به اهتمام و برنامه‌ریزی “انجمن نگهداری و تعمیرات ایران” با هدف تعالی سازمان‌های صنعتی- تولیدی و خدماتی مرتبط با این بخش برگزار می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا