کارگاه آموزشی تکنیک های روابط عمومی دیجیتال به صورت آنلاین در شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، اولین کارگاه تخصصی روابط عمومی دیجیتال به منظور تقویت واحدهای روابط عمومی شرکت های تابعه با مشارکت خانه روابط عمومی ایران برگزار شد.

در این کارگاه شش ساعته دکتر حمید ضیاءپرور استاد دانشگاه و مدیر کل اسبق دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن تدریس سر فصل هایی از اصول و مبانی روابط عمومی دیجیتال به تجزیه و تحلیل شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر پرداخت و نقاط قوت و ضعف شرکت مختلف را در حوزه دیجیتال مورد بررسی قرار داد.

ضیاءپرور گروه توسعه صنایع بهشهر را با توجه به حضور در صنایع مختلف یکی از شرکت های مهم کشور برشمرده و تصریح کرد: شرکت توسعه صنایع بهشهر با خاصیت چند رشته ای بودن می تواند نقش بسزایی در آگاه سازی مخاطبین و همچنین حضور در حوزه رسانه های دیجیتال کشور داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از واحد ارتباطات و اطلاع رسانی گروه بهشهر؛ بدنه این مجموعه را جوان و سرشار از پویایی و تحرک عنوان نموده و اظهار داشت: با وجود نیروی جوانی و انگیزه کاری در بین کارکنان روابط عمومی شرکت های تابعه برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف علم ارتباطات می تواند به پویای و تحرک هر چه بیشتر مجموعه نیز کمک نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا