افزایش سرمایه شرکت توسعه صنایع غذایی به پخش به ۳۴ میلیارد تومان

به بهانه تغییر مدیریت شرکت توسعه صنایع غذایی به پخش به عنوان یکی از شرکت های تابعه به پخش از ابتدای سال جاری و دستاوردهای آن در زمینه فروش محصولات ، راه اندازی خطوط بسته بندی حبوبات و آغاز به کار با یک برند جدید، با صادق جایروندی مدیرعامل این شرکت گفت و گویی انجام دادیم که از نظرتان می گذرد:

ابتدا به صورت مختصر توضیحاتی پیرامون فعالیت های شرکت توسعه صنایع غذایی به پخش بفرمایید.

فعالیت اصلی ما در این شرکت بسته بندی و عرضه چای سیلان با برند “ماسوله” است . اما اخیراً با راه اندازی خطوط بسته بندی حبوبات ، به این مقوله هم ورود پیدا کرده ایم تا به سودآوری بیشتر شرکت کمک کنیم. در حال حاضر دستگاه های بسته بندی حبوبات خریداری ، مجوزهای لازم اخذ شده و پس از طی مراحل آزمایشی تا ده روز آینده این خطوط به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد. لازم به توضیح است که حبوبات بسته بندی شده، با برند “صرفه” وارد بازار می شود.

برای معرفی برند حبوبات خود چه برنامه های دارید؟

طی جلسات متعددی که با واحد فروش و کارشناسان استراتژیک شرکت به پخش داشتیم تصمیم گرفتیم برای عرضه حبوبات، از برند “صرفه” استفاده کنیم چرا که در حال حاضر شرکت به پخش برنج  خود را با همین برند، به بازار عرضه می کند. از آن جا که این شرکت چه در زمان مدیریت قبلی و چه در حال حاضر، برای شناساندن این نام تلاش بسیاری کرده است ، به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه برای حبوبات ما نیز همین برند به شمار می آید.

آیا برنامه ای برای گسترش فعالیت های خود در زمینه عرضه چای به بازار دارید ؟

از آن جا که همواره این انتقاد به ما وارد بود که چرا چای خارجی سیلان را با برند ایرانی ماسوله به بازارعرضه می کنیم، قصد داریم تا یک ماه آینده چای سیلان را با همان کیفیت سابق اما با برند صرفه روانه بازار کنیم و برند ماسوله را نیز به عرضه چای ایرانی اختصاص دهیم.

  در مورد بحث افزایش سرمایه شرکت توضیح بفرمایید؟

سرمایه اولیه ما یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بود که از پانزدهم اسفند ماه سال گذشته ، به ۳۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. ذکر این نکته ضروری است که با این افزایش سرمایه ، شرکت از ماده ۱۴۱ قانون تجارت خروج پیدا کرد.

جناب آقای جایروندی، دستاوردهای شما طی مدت حضورتان در شرکت توسعه صنایع غذایی به پخش چیست؟

مقوله فروش چای به عنوان کالایی که همواره در سبد خانوار هر ایرانی جای دارد، از مقولات حایز اهمیت و پیچیده ای است. این موضوع چه در بحث تهیه و آماده سازی و چه در مقوله فروش و بازاریابی نیازمند بررسی دقیق و کارشناسانه است. خوشبختانه با تعامل نزدیکی که با مدیریت محترم عامل به پخش و تیم مجرب فروش آن شرکت داشتیم توانستیم موجودی انبارها را به صفر برسانیم ، به طوری که هم اکنون هیچ محصولی در انبارها باقی نمانده است.

ظرفیت های شما برای همکاری با سایر شرکت ها به صورت حق العمل کاری چگونه است؟

در حال حاضر با شرکت “امتیاز” که در زمینه عرضه حبوبات فعالیت دارد توافقاتی انجام داده ایم تا به صورت حق العمل کاری بسته بندی حبوبات این شرکت را ما انجام دهیم. از آن جا که محل این شرکت در خارج از تهران قرار دارد ، بسته بندی محصولش در تهران از هزینه های بار و حمل و نقل آن خواهد کاست.

هم چنین با یک شرکت معتبر ترکیه ای هم وارد مذاکره شده ایم. این شرکت طی مکاتبه ای از ما خواسته تا نمایندگی اش را در ایران داشته باشیم و در واقع بسته بندی و عرضه محصولاتش را انجام دهیم.

از سویی با شرکت بازرگانی بین المللی به عنوان یکی دیگر از شرکت های زیرمجموعه به پخش نیز توافقاتی انجام داده ایم که به صورت حق العمل کاری بتوانیم در زمینه عرضه حبوبات با یکدیگر همکاری کنیم.

نحوه تعامل شما با شرکت به پخش چگونه است؟

شرکت توسعه صنایع غذایی به پخش در واقع شرکت تولیدی به پخش به حساب می آید. جناب آقای دکتر پورمحمدی مدیرعامل محترم به پخش همواره از ما حمایت های خوب و قابل توجهی به عمل آورده اند و از آن جا که فروش ما به طور انحصاری با  به پخش بوده، تعامل بسیار خوبی با این شرکت داریم.

و سخن آخر ….

در پایان خوشحالیم که می توانیم این خبر را اعلام کنیم که طی سه ماهه اول امسال موفق شدیم هزینه های اداری شرکت را  ۳۳ درصد کاهش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا