تقویت هم افزایی درون گروهی و رفع نیاز کامل مصرف کننده در صنعت چاپ

جناب آقای قهرمانی در ابتدا درخصوص عملکرد و ظرفیت های موجود شرکت یاران توسعه بهشهر توضیحاتی ارائه بفرمایید.

شرکت مدیریت یاران توسعه بهشهر شرکتی فعال در حوزه چاپ و بسته بندی است که فعالیت آن جزو لاینفک زنجیره تامین تولیدات هلدینگ صنعت شوینده محسوب می شود. این شرکت با دارا بودن دستگاه های چاپ ۵ رنگ و خط جعبه سازی و چسب زن تمام اتوماتیک آماده انجام خدمات درحوزه چاپ و بسته بندی برای شرکت های زیر مجموعه گروه و خارج از گروه می باشد.

در حال حاضر شرکت یاران توسعه بهشهر با چه چالش ها و محدودیت هایی مواجه است؟

بحمدا… همکاران ما در جبهه تولید و در سالی که با عنوان جهش تولید نامیده شده توانسته اند با تلاش و کوشش وصف ناپذیر تولید محصولات چاپی و جعبه سازی شامل چاپ مقوا، چاپ لیبل، جعبه لاکباتم، جعبه شوینده و چاپ ۵ رنگ را با وجود مشکلات و محدودیت‌های عدیده مطابق برنامه پیش بینی شده انجام دهند و انشاءا… با تلاش بی وقفه به این روند ادامه خواهند داد. البته مشکلات و محدودیت ها همواره وجود داشته و خواهد داشت. امسال با توجه به افزایش ظرفیت بخش‌های مختلف کارخانه در تأمین مواد اولیه و مواد مصرفی که باید از خارج وارد شود با مشکلاتی مواجه شده ایم و محدودیت در تامین مالی و عدم وصول مطالبات نیز موانعی را ایجاد نموده است ولی بحمد ا… با فائق آمدن بر این مشکلات توانسته ایم تولید را مطابق با برنامه انجام دهیم.

شرایط کنونی بازار را چگونه ارزیابی می کنید؟

شرکت یاران توسعه یک شرکت فعال در حوزه جعبه سازی و چاپ مقوا است که سالیان متمادی همواره به عنوان بازوی توانمند هلدینگ توسعه صنایع بهشهر و هلدینگ صنعت شوینده فعال بوده است. در بخش فروش محصولات نیز با توجه به افزایش تولید محصولات شوینده، این شرکت فعالیت های خود را افزایش داده و توانسته ایم با وجود افزایش هزینه های سربار، درتولید محصولات مرتبط با جعبه های شوینده و دارویی رکورد تازه‌ای را ثبت نماییم و سهم مؤثری را در زنجیره تامین صنعت شوینده و دارو به خود اختصاص دهیم.

از برنامه های توسعه ای شرکت جهت افزایش سهم خود در بازار بفرمایید.

در حال حاضر حدود بیش از نیمی از تولیدات چاپ و بسته بندی هلدینگ توسعه صنایع بهشهر در شرکت یاران توسعه بهشهر تولید می‌شود و در برنامه های میان مدت و بلند مدت خود پیش بینی نموده ایم که این سهم را افزایش داده و نگاهی هم به بازار های خارج از گروه داشته باشیم، در همین راستا طرح های توسعه ای متعددی در واحدهای مختلف در دست اجرا داشته و برنامه ای برای اضافه نمودن خط چاپ لیبل رول در دستور کار خود داریم. هم اکنون خط تولید کارتن نیز در وضعیت بهره برداری قرار دارد و طرح های توسعه ای را برای رسیدن به ظرفیت تولید ۴۰ میلیون جعبه طی چهار سال آینده برنامه ریزی کرده ایم.

 

جنابعالی نقش نیروی انسانی را در تحقق اهداف و برنامه های شرکت چگونه ارزیابی می کنید؟

در مورد نیروی انسانی شرکت باید بگویم یاران توسعه بهشهر  مانند سایر شرکت ها و کارخانجات  بدون نیروی انسانی، انبوهی از آهن آلات بیشتر نیست و از همین جهت است که امروزه از نیروی انسانی به عنوان سرمایه های انسانی هر شرکتی یاد می شود. اگر شرکت یاران توسعه بهشهر به توفیقات زیادی در عرصه های مختلف دست یافته، همه در گرو ایمان به کار و تلاش و کوشش کارکنانی است که منافع و موفقیت های شرکت را از منافع و موفقیت های فردی خود جدا نمی‌دانند و هر آنچه در توان دارند را برای سربلندی شرکت در طبق اخلاص می‌گذارند.

 

در پایان بفرمایید برای رعایت استانداردهای بهداشتی در محیط کار به ویژه در دوران شیوع کرونا چه دستورالعمل هایی را در دستور کار قرار داده اید؟

تمامی دستورالعمل های الزامی وزارت بهداشت در مجموعه یاران توسعه بهشهر به کار گرفته می شود . سیستم ورود و خروج با استفاده از مکانیسم پردازش تصویر بدون دخالت دست صورت می پذیرد و در هر شیفت کلیه دستگاه ها ضدعفونی شده و تمامی اپراتور ها ملزم به استفاده از ماسک و رعایت مسایل بهداشتی در محیط کار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا