تحقق رشد ۳۶ درصدی فروش در ساینا

از ابتدای سال مالی  ساینا تا پایان خرداد ۹۹ با همت جمعی و مشارکت عمومی مدیران وکارکنان پرتلاش این مجموعه صنعتی به میزان  ۱۸،۸۹۶ تن انواع محصولات شوینده و ضد عفونی کننده تولید وروانه بازار مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خود  با افزایش ۵ درصدی همراه است.

شرکت صنایع بهداشتی ساینا توانسته است ؛در شش ماهه اول عملکرد خود مقدار فروش شرکت را  ۱۳ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش داده وبه همین ترتیب  مبلغ فروش ساینا نیز با صعود ۳۶ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به رقم  ۱،۱۸۳ میلیارد ریال دست پیداکند.وبا در نظر گرفتن حاشیه سود ناخالص این دوره ساینا که با ۱ درصد افت به ۳۰ درصد رسیده است، سود هر سهم نیز با رشد ۲۳ درصدی رقم ۱۳۲۸ ریال (به ازای هر سهم) نشان می دهد.

در ادامه این گزارش آمده است که، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی ساینا در دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد۱۳۹۹ نسبت به سال مالی مشابه قبل، با رشدی حدود ۳۸ درصد همراه شود که عمدتا ناشی از افزایش نرخ خرید مواد اولیه و افزایش کمی تولید است. درهمین رابطه و با توجه به برنامه ریزی برای افزایش تولید در سال مالی آتی، پیش بینی می شود بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت نیز به همان نسبت از روند افزایش برخوردار شود.

هزینه های فروش ، اداری و عمومی شرکت ساینا در دوره مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ نسبت به سال مالی قبل این شرکت ، افزایش ۳۱ درصدی داشته است ، که عمدتا ناشی از افزایش حقوق وفق قوانین موضوعه می باشد.ونهایتا این شرکت در بخش هزینه های مالی خود نسبت به سال گذشته ازکاهش ۱۹ درصدی خبر داده و علت اصلی این کاهش را  در تسویه وام کوتاه مدت و عدم تمدید تسهیلات از بانک های اقتصاد نوین و توسعه صادرات اعلام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا