پیام مدیرعامل گلتاش به مناسبت سی و نهمین سالگرد تاسیس این شرکت

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، در متن این پیام آمده است؛

درست ٣٩ سال پیش با همت مدافعان عرصه سلامت و عزم و اراده جهادی، شرکت گلتاش برای تلاش همه جانبه در جبهه دفاع از کیان و سلامت ایران اسلامی پا به عرصه وجود گذاشت و با رویکردهای مهمی همچون خودباوری، اعتماد‌، تلاش و استفاده از نیرو های بومی وارد عرصه صنعت سلامت شد.

و امروز بعد از نزدیک به چهار دهه به وسعت تاریخ انقلاب اسلامی ایران گلتاش به عرصه بلوغ فکری و عملکردی برای تداوم راه حفظ سلامت مردمان ایران زمین وارد شده است.

بی‌شک، دستاوردهای این مولود پربرکت انقلاب مرهون همت مدیران دلسوز و کارکنان تلاشگری است که از ابتدای بهره‌برداری تا امروز از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

مایۀ مباهات است که با همۀ محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا، شرکت گلتاش در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» را با تولید محصولات ویژه و ثبت رکوردهای متعدد کمی و کیفی پشت سر می‌گذارد.

بر خود لازم می‌دانم که به سهم خود از زحمات همۀ همکاران و خانواده‌های محترم و صبور آن‌ها و همچنین از پایمردی تمامی سهام‌داران، ذی‌نفعان، تأمین‌کنندگان، سازندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و مسئولان عزیزی که مجموعه گلتاش را در مسیر سربلندی کشور همراهی می‌کنند، قدردانی کنم.

امید که با تداوم تلاش و همت کارکنان تلاش‌گر همیشه در صحنه و مدیریت جهادی عزیزان همیشه همراه بتوانیم گام دیگری در آستانه دهه پنجم افتخار آفرینی گلتاش همیشه قهرمان در راستای دفاع و صیانت از کیان سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر داریم‌.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا