نوآوری در تولید توان رقابت ساینا را افزایش می‌دهد

مدیر عامل شرکت ساینا حفظ وحراست از کیفیت وطراحی عرضه محصولات جدید را بزرگترین ابزار رقابت در بازار کسب وکار برشمرد.

به گزارش بیدنا، در مراسم انتخاب و معرفی کارکنان نمونه شرکت ساینا که بصورت دوره ای و در محل سالن اجتماعات این مجموعه صنعتی برگزار می شود ؛ مهندس عزت نژاد مدیرعامل شرکت در جمع اعضا هیئت مدیره, مدیران و عموم کارکنان ساینا با تاکید برضرورت افزایش مستمر بهره وری در کار ،هم افزایی  نیروها در مسیر تحقق ماموریت وچشم انداز سازمان را از شاخص های موفقیت وپویایی بنگاه های تولیدی برشمرد.

مدیر عامل شرکت صنایع بهداشتی ساینا در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به بازار بشدت رقابتی ومتلاطم امروز ،تحقق برنامه جامع ساینا را برای طراحی ،تولید وعرضه شایسته برندهای جدید ،عامل افزایش توان رقابتی ساینا دانست. مهندس عزت نژاد افزود  مراحل تحقیق بازار ،طراحی محصولات وبرندها واخذ مجوزهای لازم طی سال جاری تاکنون انجام گرفته و برنامه عرضه برندهای جدید ساینا در گروه شوینده های خانگی وبهداشتی با دسته بندی های متنوع  بزودی وارد مرحله عملیاتی می‌گردد.

در پایان این مراسم از همکاران عبداله مرادی به عنوان سرپرست نمونه وحمید شیخ محمدی ،مهدی منصوری ،رسول گروسی ومصطفی عزیزی به عنوان کارگران نمونه ماه‌های مرداد ،شهریور ،مهر وآبان وعلیرضا یوسفلی به پاس اهتمام در بهسازی مهمانسرای کارخانه با اهداء لوح تقدیر وهدیه تقدیر بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا