چارت سازمانی معلق بیمارستان امام بهشهر تعیین تکلیف شود

به گزارش بیدنا به نقل از خبرگزاری شبستان، «هادی خنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: فراهم کردن شرایط برای استفاده بهتر و بیشتر شهروندان برای امور بهداشتی و درمان از وظایف مهمی است که برعهده مسئولان امر است و باید در این راستا تلاش شود.

فرماندار بهشهر افزود: با ساخت بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر، زمزمه هایی برای اتمام فعالیت بیمارستان امام بهشهر ایجاد شد که با نارضایتی عمومی مردم روبرو شد و همچنان هم ماندگاری بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر به عنوان بیمارستانی مستقل در بهشهر مطالبه جدی مردمی است.

وی با اعلام اینکه بیمارستان امام با توجه به موقعیت مکانی و قرار گرفتن در قلب بهشهر و دسترسی آسان مردم به این بیمارستان یکی از مطالبات مهم مردمی است، خاطر ناشن کرد: انتظار است این بیمارستان با همین وضعیت حفظ شود و چالش های آن مرتفع شود.

خنجری گفت: چارت سازمانی معلق بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر تعیین تکلیف شود و با قطعی شدن ۱۲۰ تخت بستری در بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر این بیمارستان ماندگار شود که مطالبه جدی شهروندان است.

فرماندار بهشهر یادآور شد: در شرایط کنونی که کرونا و مشکلات آن بر مردم فشار وارد کرده است؛ کمک کار مردم بوده و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از تحویل زمین به شرکت بهپاک بهشهر برای ایجاد کارخانه تولید روغن خوراکی در شهرک صنعتی خبر داد و گفت: رایزنی های مختلف و لازم با مدیر شهرک های استان انجام و موافقت های لازم کسب شده است و زمین به بهپاک واگذار شد.

خنجری افزود: با اتمام واگذاری زمین به بهپاک اکنون باید مجوزهای لازم برای ساخت و ساز ایجاد کارخانه تولید روغن خوراکی در شهرک صنعتی بهشهر کسب شود تا در دهه فجر کلنگ زنی شود.

فرماندار بهشهر در ادامه سخنان خود به از سرگیری فعالیت صدرای بهشهر اشاره کرد و یادآور شد: در این بخش هم با تلاش انجام شده، فعالیت صدرا با تمام ظرفیت در سوآپ و کشتی سازی اجرایی می شود.

خنجری گفت: انتقال سوخت و مواد نفتی از بندر به وسیله لوله به صدرا برای ما مهم است که با دستور وزیر اقتصاد و پیگیری های انجام شده عملیاتی می شود.

وی با اشاره به اینکه کار صفی آباد و آزادسازی بخش گردشگری یک کار واقعی بوده است، تصریح کرد: موانع زیادی برای اجرایی شدن گردشگری در صفی آباد بهشهر وجود داشت که با پیگیری ها موانع مختلف برطرف شده است.

خنجری اضافه کرد: نصب دوربین و اجرای دیوار جداسازی سایت از کاخ در مجموعه صفی آباد بهشهر به زودی اجرایی می شود و این مطالبه مردمی و گردشگری در صفی آباد هم جامه عمل می پوشد.

وی همچنین تلاش برای واگذاری ساختمان چیت سازی به شهرداری بهشهر را از دیگر تلاش های انجام شده برای آزادسازی پارک ملت اعلام کرد و گفت: با انتقال بخش اداری شهرداری از پارک ملت به چیت سازی و آزادسازی پارک ملت، این مکان به موزه تبدیل خواهد شد.

فرماندار بهشهر یادآور شد: با ایجاد موزه تاریخی در مجموعه پارک ملت بهشهر تلاش داریم تا مردم بیش از گیش با آثار به جا مانده از فرهنگ و تاریخ گذشته خود آشنا شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا