برگزاری کارگاه آموزشی آتش‌نشانی در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی به نقل از روابط عمومی مدیریت توسعه نگاه پویا کارگاه آموزشی آتش‌نشانی و اطفاء حریق در محل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان برگزار شد.

آتش سوزی یکی از محتمل ترین حوادث در جامعه و سطوح مختلف است و در صورت رعایت نکردن روش‌های پیشگیرانه و عدم آشنایی کارکنان با انواع کپسول‌های آتش‌نشانی و نحوه استفاده از آن‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها متحمل هزینه های جانی و مالی فراوانی خواهند شد. در همین راستا و به منظور آشنایی کارکنان با کلیات مفاهیم ایمنی و آتش نشانی، روش های پیشگیری از اطفاء حریق و فراگیری راهکارهای جلوگیری از توسعه حریق و کنترل آن، کارگاه آموزشی آتش‌نشانی و اطفاء حریق در شرکت مخمل و ابریشیم کاشان برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور پرسنل اداری و تولیدی برگزار شد، طریقه استفاده از خاموش‌کننده‌های پودری، گازی و co2 و همچنین شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی به‌صورت تئوری و عملی توسط مدرس آتش‌نشانی و اطفاء حریق آموزش داده شد.

همچنین عوامل مؤثر در ایجاد آتش‌سوزی، انواع آتش سوزی‌ها، آشنایی با کپسول‌های آتش‌نشانی قابل حمل و نحوه انتخاب  یک کپسول مناسب از دیگر موضوعاتی بود که در این کارگاه مورد بررسی و آموزش قرار گرفت.

شرکت مخمل و ابریشم کاشان وابسته به هلدینگ مدیریت توسعه نگاه پویا و از شرکت‌های زیرمجموعه گروه توسعه ملی بوده و به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام در حوزه ریسندگی و بافندگی با بیش از ۵۰ سال سابقه  فعالیت می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا