گام های تازه شرکت مارگارین در مسیر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مارگارین امیر کاظمی خیابانی مدیرعامل شرکت مارگارین گفت: این شرکت تلاش می کند در سال جدید  بستر مناسبی برای بهینه سازی محصولات روغنی و افزایش میزان تولیدات مورد نیاز مشتریان خود در میان اصناف؛ صنایع و خانوارها فراهم سازد.

وی افزود: بی شک با حرکت در مسیر “اشتغال آفرینی” و به کارگیری نیروهای خلاق ؛ تازه نفس و با انگیزه می‌توان به مسایل “تولید” به عنوان ‌مهم‌ترین دغدغه‌ی دولتمردان اهمیت داد و به فرموده‌ی مقام معظّم رهبری از تولید به عنوان اصلی‌ترین کلید رونق اقتصادی و رفع مشکلات و تنگناهای اقتصادی موجود به خوبی سود جُست و در مسیر رشد و تعالی گام برداشت.

کاظمی خیابانی افزود: در ادامه سال ها کار و تلاش برای دستیابی به شیوه های خلاقانه و نوآورانه ؛ با هدف ارتقای کیفی محصولات؛ چنین کوشش هایی گریز ناپذیر خواهد بود. چرا که به خوبی می دانیم؛ امروز بیش از هر زمان دیگری به کار و تلاش و همدلی و هم‌افزایی یعنی همدلی و هم‌افزایی میان ملت، همدلی و هم‌افزایی میان مسئولان و همدلی و هم‌افزایی میان ملت و مسئولان نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت مارگارین اظهار کرد: امروز در بالاترین سطوح تصمیم گیری ها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، امر تولید در مرکز توجه و هدف اصلی مسئولان قرار گرفته، تا در عمل و فراتر از شعار نشان داده شود که به راستی ” تولید” کلید حل دشواری ها و راه اصلی عبور از مشکلات ناشی از تحریم های ناجوانمردانه خواهد بود و نجات جامعه ی امروزمان با پشتوانه ی رونق تولید ملی و پاسخگویی به مشتریان صنف، صنعت و خانوار تحقق خواهد یافت.

کاظمی خیابانی افزود: اگر بخواهیم با نگاهی واقع بینانه و متکی به پژوهش های کارشناسانه، به مقوله ی پُراهمیت تولید دانش بنیان بپردازیم ، پیش از هراقدامی باید با شاخصه های مورد نیاز شرکت ها یا مجموعه های دانش بنیان تولیدی ، به خوبی آشنا شویم.از اینرو در بخش تحقیق و توسعه ی کارخانه ی مارگارین اتلاش شده است شیوه های تولید به نحوی مد نظر قرار گیرد تا  اولا به نوعی “منحصر به فرد” و به دشواری قابل تقلید باشند و  ثانیا به دلیل عدم وابستگی به متخصصان خارجی ، به تدریج ما را در مسیر خود اتکایی و عدم وابستگی قرار دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا