پیام مدیر عامل «وصنا» به مناسبت سال نو

به گزارش بیدنا به نقل از شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر در پیام یاور میرعباسی مدیرعامل این شرکت آمده است:

آیین کهن و دیرپای نوروز یادبود جشن زیبای بهار، با عید بزرگ نیمه شعبان ولادت حضرت ولی عصر (عج) در قرن جدید متقارن شده است که خرسندی اینجانب را برآن داشت تا این رویدادهای فرخنده را خدمت کلیه کارکنان، سهامداران و همه ذینفعان «وصنا» تبریک عرض نمایم.

سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری با نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» مزین شد. از همین رو در این سال «وصنا» نیز تلاش کرد تا با نصب العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری کلیه فرآیندهای خود را در راستای دستیابی به این هدف ارزشمند سازماندهی نماید.

شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران (سهامی عام) در سال ۱۴۰۰ با افزایش سرمایه و تلاش در جهت سودآوری تلاش کرد که به سمت هدف خود که همانا حداکثرسازی ثروت سهامدارن می ­باشد، حرکت کند و اکنون در آستانه سال ۱۴۰۱ برنامه دارد که با جدیت و پشتکار همیشگی در مسیر توسعه فعالیت ها گام بردارد. مسلماً در این راه موانع بسیاری خواهد بود که به پشتوانه سهامداران و کارکنان و کلیه ذینفعان از این مسیر سخت به سلامت عبور خواهد کرد.

مجموعه عوامل شرکت ۳۶۵ روز را با یکدیگر و با احساس تعلق به خانوادهی بزرگ گروه بهشهر تلاش نموده و اینک در آخرین روزهای سال یک هزارو چهارصد خورشیدی، سالی که در کنار هم و با تمام توان، سعی در انجام وظایف خطیر و حساس خویش داشته است و به یاری مدیران، همکاران و سهامداران محترم برای کسب نتایج ارزشمند در راستای تحقق اهداف متعالی سازمان تلاش وافر به کار گرفته، رو به پایان است.

اینک و در آستانه بهار سرشار از زندگی و نوآفرین، احساس افتخار و سربلندی را در این روزهای پایانی سال به خانه ها می بریم و تلاش و همت یکایک همکاران گرامی و حمایت و صبر خانواده های ارجمند ایشان را می ستائیم. به رسم ادب و احترام، تشکر ویژه­ ی خود را تقدیم همه کارکنان و سهامداران و ذینفعان می نمایم و آرزو دارم در روزهای آینده در سایه ی یگانه هستی بخش و همکاری و همگامی والای شما به موفقیت های روز افزون دست یابیم. نوید بخش aروزهای پیش رو؛  نوسازی، نورویی و نوآفرینی است. با بهار رو به توسعه پیش می رویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا