پیام تبریک مدیر عامل “شرکت صنایع بسته بندی ایران” به مناسبت فراررسیدن عید نوروز

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع بسته بندی ایران ، در پیام فرهنگ ساکی آمده است :

همراهان تلاشگر، در آستانه سال نو و میلاد حضرت قائم (عج) از زحمات صادقانه و ارزشمند شما عزیزان و همراهی خانواده‌های بزرگوارتان در مسیر تحقق اهداف شرکت صنایع بسته بندی ایران صمیمانه قدردانی کرده و یاد آور می‌شوم که توفیقات شرکت در سایه آرامش و امنیت کشور ، حاصل از برکت خون پاک شهدای گرانقدر است ، شهیدانی که همه هستی خود را در راه ارزش‌های والای انقلاب و پیشبرد اهداف عالیه آن فدا و اینک ناظر به عمل ما می‌باشند.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه شما عزیزان ، اما سرآغازی است بر یک سال پرکوشش و خدمتی دیگر. سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر بر تلاش خویش بیافزاییم.

در سایه تلاش شما عزیزان ، سال ۱۴۰۰ را در حالی پشت سر گذاشتیم که با وجود همه سختی ها و تنگناها از جمله تحریم توانستیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف ، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در راستای اهداف و چشم انداز شرکت صنایع بسته بندی ایران گام برداریم.

در سال ۱۴۰۱ نیز برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه ، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود به گونه ای عمل کنیم که سطح رضایتمندی در راستای اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده این شرکت ارتقا یابد و به یاری خداوند این مسیر تعالی با سرعتی بیش از پیش طی شود.

اینجانب ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های یکایک شما همکاران عزیز در سالی که گذشت ، فرارسیدن بهارو سال نو را که مزین به میلاد حضرت ولی عصر (عج) است را به شما بزرگواران تبریک عرض می‌کنم و تندرستی ، سعادت و سالی پر خیر و برکت برای شما همکاران و خانواده محترم‌تان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا