حضور پرشور «وبانک» در کیش اینوکس

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی، این در حالی است که سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی، طی مراسمی با حضور دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران و مقامات حوزه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به بیان موضوعاتی در خصوص اهمیت این نمایشگاه و رویدادهایی از این قبیل پرداخته و گفت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی با خدمات و دستاوردهای فعالان این حوزه بود. شما جهادگران عرصه جنگ اقتصادی هستید و کشور و مردم ما به زحمات و تلاش‌های شما وابسته هستند.

در ادامه، ایشان به همراه سایر مسئولین حاضر، از غرفه گروه توسعه ملی بازدید کرده و با مدیران این شرکت به گفت و گو پرداختند.

سپس بابک سعیدی، مدیرعامل «وبانک» به همراه امیر تقی‌خان تجریشی نائب رییس هیات مدیره وبانک در نمایشگاه حضور یافته و ضمن بازدید از نمایشگاه، پذیرای میهمانان این رویداد در غرفه گروه توسعه ملی بودند.

گفتنی است چندین تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران بازار سرمایه، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و بازدید کنندگان در غرفه گروه توسعه ملی حضور یافته و به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مربوط به نمایشگاه نظیر بازار سرمایه، فضای سرمایه گذاری، خصوصی سازی و واگذاری های دولتی، بانک و بیمه پرداختند.

شایان ذکر است در این نمایشگاه، مدیران عامل خانواده گروه توسعه ملی نیز ضمن حضور در غرفه وبانک، از نمایشگاه بازدید کردند. مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه نگاه پویا ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار از حاضرین در این نمایشگاه بودند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا