شاخص بورس ۱۴ هزار واحد رشد کرد

به گزارش بیدنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۴میلیارد و ۳۴۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۳۷۹میلیارد تومان در بیش از ۴۴۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۴هزار و ۶۵۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۷۶هزار و ۷۲واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت بندرعباس شد و در مقابل شرکت‌های گروه دارویی برکت، آسان پرداخت پرشین و آهنگری تراکتورسازی ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۴۱میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۸۳۴میلیارد تومان در ۲۵۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۵۴۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، فرابورس ایران و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه کوثر و بیمه تجارت نو بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا