با «بله» از مراجعه به شعب بانک بی نیازید!

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، «بله» یک اپلیکیشن با قابلیت های فراوان پیام رسانی است که علاوه بر آن، کاربر می تواند به طور همزمان تبادلات مالی خود را نیز در بستر آن انجام دهند.

با بله می توان علاوه بر همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، خدمات بانکی از قبیل عملیات کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و… را نیز انجام داد.

در حال حاضر ۲۴ بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند و کاربران می‌توانند از مبدا این بانک ها به تمام بانک‌های عضو شتاب، بدون دانستن شماره کارت مقصد کارت به ‌کارت انجام دهند.

اکنون سقف کارت ‌به‌ کارت بر اساس مصوبه بانک مرکزی و به علت شیوع ویروس کرونا در کشور، از سه میلیون تومان به پنج میلیون تومان افزایش یافته است و با این اپلیکیشن، می توان به راحتی و بدون مراجعه به شعبه یا دستگاه خودپرداز بسیاری از نقل و انتقالات مالی را انجام داد.

البته اگر مشتریان بانک همچنان به حضور در شعبه نیاز داشتند می توانند با بازو (بات) ملی یار بله به آدرس @bmiassistantbot پیش از حضور خود، راحت و بی‌دردسر و از آن مهم تر سالم و بهداشتی نوبتشان را دریافت کنند.

 

لازم به ذکر است، در سه ماه مهر، آبان و آذر امسال، قریب به ۲۰ میلیون تراکنش مالی موفق در اپلیکیشن «بله» ثبت شده که نسبت به فصل تابستان ۱۶ درصد رشد داشته است. همچنین در این فصل روزانه ۶۱ میلیارد تومان و در مجموع چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پول انتقال یافت.

در مدت مذکور روزانه بیش از ۱۵۲ هزار تراکنش موفق کارت به کارت در بله انجام شده که نسبت به فصل قبل از آن ۳۳ درصد رشد داشته است.

شورای عالی فضای مجازی کشور، پیام رسان بله را به عنوان یکی از سه پیام رسان داخلی برتر برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی اعلام کرده است.

اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش‌های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا