افزایش تعاملات، محور دیدار مدیران بانک ملی ایران با مشتریان
به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید فرید موسوی عضو هیات مدیره بانک در این دیدار که با حضور روسای ادارات کل اعتبارات، ارزیابی و نظارت بر مصارف و بررسی طرح ها برگزار شد، مشتریان با سابقه را از سرمایه های مهم بانک خواند و بر ارایه خدمات در اسرع وقت و در چارچوب مقررات تاکید کرد.
مشتریان بانک نیز با یادآوری خاطرات خوب از سال های همکاری با بانک ملی ایران، بر همراهی هر چه بیشتر با مجموعه بانک برای برون رفت از شرایط اقتصادی و بحران کرونایی تاکید کردند.
همچنین اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز به بررسی راه های تعامل هر چه بیشتر با ادارات ستادی بخش اعتباری برای تسریع در فرآیند اعطای تسهیلات پرداخت.
شرکت های دانش بنیان و فعالان صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، ساختمان و… جمله حاضران این نشست بودند.