مدیرعامل گروه توسعه ملی با امام جمعه کاشان دیدار کرد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ۲۹ اردیبهشت در دیدار با مدیر عامل شرکت سرمایه­ گذاری گروه توسعه ملی با اشاره به اینکه شرکت مخمل و ابریشم کاشان در سال های اخیر پیشرفت های بسیاری داشته، اظهار امیدواری کرد یه زودی خط تولید چادر مشکی در این کارخانه راه اندازی می شود.

وی با بیان نقل قولی از مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت تولید چادر مشکی در داخل کشور گفت: “ملتی که عرضه ندارد پوشش ناموس خود را تهیه کند، آن ملت را نمی توان ملت زنده ای دانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان، احیا و توسعه مخمل و ابریشم کاشان را یکی از مهمترین نقاط امید مردم کاشان دانست و گفت: توسعه کارخانجاتی همچون مخمل و ابریشم کاشان مردم شهر را برای تلاش، کار و پویایی بیشتر تشویق می کند. احیای این شرکت که از قدیم قطب نساجی کشور بود، اما در سال های اخیر مانند سایر کارخانجات نساجی، به اغما رفت که احیای این شرکت، به مثابه احیای اموات بوده است.

وی با قدردانی از مدیران و دست اندرکارانی که مسیر پیشرفت و توسعه مخمل و ابریشم را هموار کرده اند، تصریح کرد: مدیران و کارگران شانه به شانه یکدیگر در این مسیر قدم برمیدارند و قله های پیشرفت و افتخار را طی فتح می کنند و با نوسازی و بهبود وضعیت صدای صنعت نساجی کاشان را به گوش تمام ایران و جهان خواهند رساند.

امام جمعه کاشان در ادامه اظهاراتش به موضوع تولید چادر مشکلی در کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان اشاره و تاکید کرد: چادر مشکی در کشور ما یکی از مهمترین موضوعات مربوط به نساجی است که به نظر میرسد مافیایی بزرگ و قدرتمند از تولید بیشتر چادر مشکی در کشور جلوگیری می کنند تا بتوانند از واردات این پارچه پرکاربرد سودهای کلان به جیب بزنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهاراتش تاکید کرد: اینکه مدیران مخمل و ابریشم کاشان به دنبال تولید چادر مشکی دراین کارخانه هستند، حرکتی بسیار قابل تقدیر است و باید از این حرکت پشتیبانی شود تا این کاری که آغاز شده به سرانجام برسد و کاشان به یکی از اصلی ترین تولید گنندگان چادر مشکی درایران تبدیل شود.

 

در این دیدار که امیرتقی خان تجریشی، مدیرعامل شرکت سرمایه­ گذاری گروه توسعه ملی، مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه نگاه پویا و فرماندار کاشان حضور داشتند، مهدی اخباری مدیر عامل کارخانجات مخمل و ابریشم کاشان گزارشی از آخرین فعالیت ها و پیشرفت های مخمل و ابریشم کاشان ارائه کرد و از حمایت های آیت الله سلیمانی در مسیر توسعه کارخانجات قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا